A reklámadó guillotine-ként lebeg felettünk

 A gazdasági tárca vezetője úgy fogalmazott: “nem tudok válaszolni arra a kérdésre, hogy lesz-e (reklámadó) vagy sem”. A bevezetés annak is függvénye, hogy egy ilyen lépés milyen hatással lenne a piacra – tette hozzá. Egy korábbi, szerdai sajtótájékoztatón Giró-Szász András kormányszóvivő még úgy nyilatkozott, hogy lesz reklámadó, bár akkor jelezte, hogy a kormány még nem […]

 A gazdasági tárca vezetője úgy fogalmazott: “nem tudok válaszolni arra a kérdésre, hogy lesz-e (reklámadó) vagy sem”. A bevezetés annak is függvénye, hogy egy ilyen lépés milyen hatással lenne a piacra – tette hozzá. Egy korábbi, szerdai sajtótájékoztatón Giró-Szász András kormányszóvivő még úgy nyilatkozott, hogy lesz reklámadó, bár akkor jelezte, hogy a kormány még nem tárgyalt e kérdésről.
   
Varga Mihály szerda este arról is beszélt, hogy nem látja a szektorális különadók kivezetésének lehetőségét, hiszen nincs honnan pótolni az ekkor kieső költségvetési bevételeket. A nemzetgazdasági miniszter megerősítette, hogy a kormány nem ért egyet az Európai Bizottság szerdán nyilvánosságra hozott, a jövő évre vonatkozó 2,9 százalékos GDP-arányos államháztartásihiány-prognózisával, s továbbra is elkötelezett a 2,7 százalékos hiányszint teljesítése mellett.

SOCIAL BOX