Az InterMedia pazar világa a Marson

Az InterMedia 1974-es alapítása során fokozatosan növekedett, és ma már teljes körű médiatevékenységet végez a brandépítéstől kezdve a direkt marketingen, stratégiatervezésen keresztül egészen a piackutatásig és honlapkészítésig. Ügyfelei közé tartozik többek között a GMAC Insurance, az Armor All, a Budget Blinds, a Sanyo vagy épp a Glad. Az InterMedia még 2012 tavaszán költözött a Los […]

Az InterMedia 1974-es alapítása során fokozatosan növekedett, és ma már teljes körű médiatevékenységet végez a brandépítéstől kezdve a direkt marketingen, stratégiatervezésen keresztül egészen a piackutatásig és honlapkészítésig. Ügyfelei közé tartozik többek között a GMAC Insurance, az Armor All, a Budget Blinds, a Sanyo vagy épp a Glad. Az InterMedia még 2012 tavaszán költözött a Los Angeles-i Woodland Hills-be, miután két irodaházat vásároltak maguknak 10 millió dollárért, azaz több mint 2 milliárd forintért. Ebben az összegben már az irodatervezés, a kialakítás és a berendezés költsége is szerepel. A nagyobbik három szintes épületben elfoglalt új munkaterük mintegy 4 ezer négyzetmétert ölel fel.

Az innováció a bűvös szó a cégkultúrájukban és munkafilozófiájukban, számos új technológiát fejlesztettek ki, amelyek az ügyfelek részére még több értékelt teremt – emígy szól a PR-szövegük. Így aztán nem meglepő, hogy az innováció és a tehetség volt az a két meghatározó definíció, amelyek az elsődleges igényei voltak az InterMediának a tervezés és kialakítás során. A formák és az alaprajzi kialakítás egyensúlya biztosítja az előbb említett igények megvalósulását, amelyek egyben a cég jelentős múltját és jövőképét is megtestesítik. A belsőépítészeti megoldások ellentétes stílusokat társítanak egymás mellé, hiszen a futurisztikus mellett a klasszikus bútorzat is megjelenik, így aztán izgalmas és mozgalmas tér jön létre, ahol a stílusok interakciója kellő vibrálást és motivációt jelenthet az alkalmazottaknak. Itt aztán nehéz lenne elszunyókálni munkaidőben.

Az egyes megoldások nagyszerűen felfedik, hogy hogyan képes az építészeti terv a megrendelő érdekeit és kívánalmait artikulálni az iroda bútorzatával, berendezési tárgyaival és anyaghasználatával. A cél mindemellett az volt, hogy a sokoldalú médiatevékenységet végző társaság összes működési területe megjelenjen, illetve világossá váljon az ügyfelek számára is a belső tér formálása során. Ennek érdekében a munkaterületek azonosítható és vizuálisan is érzékelhető funkciókra szegmentálódnak, amely a sokszínűséget érzékelteti meglehetősen megnyerő és látványos módon.


 


 


 


 


 


 


 


 

Fotó: Benny Chan
 

SOCIAL BOX