Egy pompás katedrálisban dolgoznak az utazási ügynökök

E csodálatos és hatalmas terekkel rendelkező loftiroda megalkotását a Wotif Group terjeszkedése inspirálta, hiszen a cég Ázsia Csendes-óceáni térségében ma már a vezető online utazási társaságok között foglal helyet, így az új – pozitív jövőképet formáló – stratégia egy integrált munkahelyet kívánt. A tervezők pedig teljesítették a kérést, és nevükhez méltóan valóban a jövő irodáját […]

E csodálatos és hatalmas terekkel rendelkező loftiroda megalkotását a Wotif Group terjeszkedése inspirálta, hiszen a cég Ázsia Csendes-óceáni térségében ma már a vezető online utazási társaságok között foglal helyet, így az új – pozitív jövőképet formáló – stratégia egy integrált munkahelyet kívánt. A tervezők pedig teljesítették a kérést, és nevükhez méltóan valóban a jövő irodáját alakították ki.

A társaság előzetes igényei szerint az új munkahely célja, hogy megerősítsék a cég közösségi kultúráját, erősítsék az együttműködést, és a munkavégzés egészségesebb formációit támogassák. Mindemellett vonzóvá szeretnék tenni a cégközpontot a jövőbeni munkatársak számára is, hiszen a tágas tér bőven ad lehetőséget a bővülésre.

Mivel az épület Sydney történelmi negyedében található, ezért a Futurespace szorosan együttműködött egy örökségvédelmi szakemberrel a belsőépítészeti kialakítás során, hogy az tökéletesen illeszkedjen az épület történelmi miliőjéhez. Ennek köszönhetően dominál a tégla, a gerenda, hangsúlyos szerepet kaptak a boltívek. A hangulat mindenesetre varázslatos, már-már egy templombelső részletei jelennek meg, ha alaposan körbenézünk.

Az új munkatér a cég profilját, vagyis az utazás élményét próbálja meg adoptálni a belső térbe, hiszen az egyes elemek beépítését a felfedezés élménye és az izgalmas kalandok ösztönözték, vagyis minden egyes részlet, forma új és új élménnyel gazdagítja a szemlélődőt. A koncepció ekképpen a meglepetés erejére is támaszkodik, hiszen a sokféle forma, az élénk színhasználat és a fali grafikák egy vibráló atmoszférát teremtenek a négy fal közé.

Már a recepció is rögtön az utazás hangulatába „navigálja” a látogatót, hiszen a fali grafika hatalmas bőröndöket ábrázol, miközben a látogató úgy érezheti magát, mintha egy repülőtéri terminálban várakozna a járatára. A két szintes épületben a természetes fényt maximálisan preferálták, és a tágas terek alkotta cégközpont a munkaállomások, a tárgyalók és a közösségi helyszínek nagyszerűen megkomponált ötvözete, amely elősegíti a kreativitást, miközben az interakcióra, közös munkára ösztönöz.

 

 

Fotók: Robert Walsh Photography