Ez a csodaszék megmenti a fájós derekat

Dönthető, forgatható tulajdonsága miatt kevésbé tudunk elkényelmesedni munka közben. A hagyományos irodai székhez hasonlóan a szék magassága könnyen állítható. Jelenleg hat színben kapható. A speciális széket elsősorban irodai használatra tervezték, de bármilyen környezetben hasznos lehet, ahol hosszú ideig egy helyben ülünk. A legtöbb aktív székkel vagy más ülőalkalmatossággal (pl. labda, disc stb.) ugyanis az a […]

Dönthető, forgatható tulajdonsága miatt kevésbé tudunk elkényelmesedni munka közben. A hagyományos irodai székhez hasonlóan a szék magassága könnyen állítható. Jelenleg hat színben kapható. A speciális széket elsősorban irodai használatra tervezték, de bármilyen környezetben hasznos lehet, ahol hosszú ideig egy helyben ülünk. A legtöbb aktív székkel vagy más ülőalkalmatossággal (pl. labda, disc stb.) ugyanis az a gond, hogy csak rövid ideg jó, amíg az ember el nem fárad vagy a figyelmét nem köti le teljesen a munkája. A hosszú ideig tartó mozdulatlanság miatt pedig nő a mozgásszervi megbetegedések száma.

A fejlesztők előzetesen hosszabb ideig tanulmányozták az irodai ülőmunkát végző dolgozók viselkedését. Megfigyelték, hogy még az ülés közben is meglehetősen mobilisak az emberek: remegtetik a térdüket, járatják a lábukat, bokájukat satöbbi satöbbi. A Buoy ezért úgy biztosít ülést a dolgozónak, hogy eközben a mozgásra is lehetőség nyílik. A szék előnye, hogy egyszerűen kezelhető, tárolható, könnyű, mosható, és a hatféle színváltozathoz 25 féle ülőfelület választható. Vagyis a manapság divatos közösségi terek szín- és formagazdagságához nagyszerűen illeszthető ez a mobil irodista szék.

Egyébként az ülő életmód káros hatásai kiküszöbölhetők vagy jelentős mértékben enyhíthetők. A legfontosabb, hogy a munka mellett szakítsunk időt sportolásra: az aerob, ciklikus, dinamikus sportágak az állóképesség fejlesztésén túl az izmok erejének összhangját teremtik meg, kiegyenlítve a kóros tónuseloszlásokat. Az úszás kiválóan erősíti a törzs tartóizmait, melyek a gerinc stabilitásáért felelősek, az ízületek kímélése mellett, fejleszti az izmokat és javítja az állóképességet. A lazító, nyújtó mozgásformák hatékonyan oldják az izomzat görcsét, mindemellett a stressz következtében fellépő nyaki izommerevséget is csökkentik. Nagyon fontos, hogy rendszeres időközönként szünetet tartsunk. Álljunk fel az asztal mellől, sétáljunk. Végezzünk fej-, nyak-, váll- és derékkörzést. Alkalmazzunk nyújtó hatású gyakorlatokat is. Ha lehetőségünk van rá, járjunk rendszeresen masszázsra. Az izomfeszültségek oldása ugyanis gyakran csak ezzel a módszerrel érhető el.

SOCIAL BOX