A Jones Lang LaSalle mostantól JLL

A nemzetközi ingatlan szaktanácsadó Jones Lang LaSalle JLL-re változtatta a nevét, és az új, rövidebb névhez a logóját is frissítette.    A rövidebb név és az új logó könnyebben érthető és olvasható világ különböző országaiban, egyszerűbb a kiejtése a különféle nyelveken, és sokkal jobban igazodik a digitális világhoz és mobil kommunikációs eszközökön történő használathoz.    A […]

A nemzetközi ingatlan szaktanácsadó Jones Lang LaSalle JLL-re változtatta a nevét, és az új, rövidebb névhez a logóját is frissítette.   

A rövidebb név és az új logó könnyebben érthető és olvasható világ különböző országaiban, egyszerűbb a kiejtése a különféle nyelveken, és sokkal jobban igazodik a digitális világhoz és mobil kommunikációs eszközökön történő használathoz. 
 
A JLL-re rövidített név a tradíciókban gazdag arculat természetes átalakulásának a része, a különböző piacokon képviselettel rendelkező cég széleskörű szakértelmét és ügyfelei számára kínált szolgáltatásai színvonalát képviseli rövidebb, könnyebben felismerhető névvel. A cégnév a különböző országok kommunikációjához igazodik és különösen alkalmas a digitális és online felületeken történő használatra.

Charles Doyle, a JLL marketing és kommunikációs igazgatója elmondta: „Bár változott a nevünk, a vállalati kultúránk, a szakértőink globális együttműködése, valamint az ügyfeleink számára közvetített érték változatlan marad. A JLL könnyen kiejthető és megjegyezhető, az új logónk egyedi arculatot ad cégünknek a világ bármely részén, ahol ügyfeleinket képviseljük.”

A JLL logóban látható „Wordmark” ívek szimbolizálják a globális céget, mely minden piacon helyi gyökerekkel és széleskörű szakértelemmel rendelkezik.

A JLL név és az új logó globális bevezetése két év alatt, fokozatosan valósul meg. A vállalat hivatalos cégneve változatlanul Jones Lang LaSalle marad.

SOCIAL BOX