Íme a világ legmenőbb divatmagazinjának cool irodája

A Nylont 1999-ben alapították, és alapvetően a pop kultúrával és a divattal foglalkozik, olyan kulcsszavak jellemzik őket, mint a szépség, a művészet, a zene, a dizájn, az utazás és a celeb, vagyis tipikus trendi termékről van szó. 2006-ban televíziót is indítottak a saját YouTube csatornájukon, ahová 62 ezren iratkoztak fel, és eddig 62 millió megtekintést […]

A Nylont 1999-ben alapították, és alapvetően a pop kultúrával és a divattal foglalkozik, olyan kulcsszavak jellemzik őket, mint a szépség, a művészet, a zene, a dizájn, az utazás és a celeb, vagyis tipikus trendi termékről van szó. 2006-ban televíziót is indítottak a saját YouTube csatornájukon, ahová 62 ezren iratkoztak fel, és eddig 62 millió megtekintést regisztrálhattak. A Facebookon egyébként csaknem 1 millió rajongóval rendelkeznek, de a Twitteren is több mint 700 ezer követőjük van. A Nylon Magazine munkatársainak már csak a brandjük és célcsoportjaik miatt is különleges dizájnra és atmoszférára volt szükségük, amit a Homepolish a tőlük megszokott magas színvonalon prezentált is.

Miközben az iroda vadonatúj külsőt kapott, eközben meg is növekedett a rendelkezésre álló munkatér. A tervezők szorosan együttműködtek Angelina Christina graffiti művésszel, akinek a munkái alapvetően meghatározzák az atmoszférát. A tervezés filozófiáját a „mobilitás a minden” szlogen határozta meg, ami nagyszerűen érzékelhető is a belső terekben. A munkatársaknak szükségük van arra, hogy folyton lendületben legyenek, így hatékonyabb interakciót folytathatnak egymással, ami végső soron új ötleteket jelenthet. Az extrém dizájnból természetesen nem maradhatott ki a rózsaszín sem, hiszen ez a magazin egyik emblematikus színe. Miközben a magazin papíralapú termék, az új digitális technológia jelenléte is nagyszerűen leképeződik a bútorzatban és kiegészítőkben, vagyis sikerült harmóniában feloldani a két világ egyidejű jelenlétét.

SOCIAL BOX