Magyar győztes a női startup versenyen

Az CEE Women Startup Competition célja az, hogy összegyűjtse a közép kelet-európai régió legtehetségesebb női startup csapatait és lehetőséget biztosítson projektjeik bemutatására. “Amíg Európában a többségében nők által irányított cégek aránya 21% alatt van, addig szükség van a motivációra, a támogatásra a nők vállalkozóvá válásához és egy eseményre, ahol mindez együtt lehetséges.” hangsúlyozta Müller Tamás, […]

Az CEE Women Startup Competition célja az, hogy összegyűjtse a közép kelet-európai régió legtehetségesebb női startup csapatait és lehetőséget biztosítson projektjeik bemutatására. “Amíg Európában a többségében nők által irányított cégek aránya 21% alatt van, addig szükség van a motivációra, a támogatásra a nők vállalkozóvá válásához és egy eseményre, ahol mindez együtt lehetséges.” hangsúlyozta Müller Tamás, a verseny szervezője. Az eseményt egy 4 napos budapesti felkészítő tréning előzte meg. Az előzsűrinek több, mint 120 jelentkező közül kellett kiválasztania azt a 11 csapatot, akik személyesen is képviseltetethetik magukat az idei versenyen. A kiválasztásnál és a jelentkezések elbírálásánál számos szakmai szempont mellett feltétel volt, hogy a csapatokat legalább 50%-ban női tagok alkossák. A versenyre bejutott 11 csapata végül a legjobb európai női startupokat képviselte Budapesten. A demoday-en cseh, lengyel, észt, litván, osztrák, spanyol, román, szlovák és magyar versenyzők mutatták be tudásukat, projektjüket. 

SOCIAL BOX