Eljött az irodák reneszánsza – 15 éves a Blue Business Interior

A 15 éves évforduló ünnepe jó apropónak bizonyult arra, hogy a Blue Business Interior munkatársai egy új trendet – az ún. „Power of Place”-t – mutassanak be az ügyfeleiknek, majd a kihívásokra adható válaszokból is ízelítőt adjanak – néhány kézzelfogható megoldást élőben is prezentálva. A nemzetközi munkahelyi kutatásairól is ismert irodapiaci óriás, a Steelcase meghívott […]

A 15 éves évforduló ünnepe jó apropónak bizonyult arra, hogy a Blue Business Interior munkatársai egy új trendet – az ún. „Power of Place”-t – mutassanak be az ügyfeleiknek, majd a kihívásokra adható válaszokból is ízelítőt adjanak – néhány kézzelfogható megoldást élőben is prezentálva.

A nemzetközi munkahelyi kutatásairól is ismert irodapiaci óriás, a Steelcase meghívott előadója, Marc T. Nicolaisen szerint az irodatér napjainkban reneszánszát éli, hiszen az új technológiák, a nemzetközi piacok, a munkatársak elkötelezettsége, a munkavállalók egészségébe mint emberi erőforrásba való befektetés mind olyan tényezők, amelyeken egy szervezet versenyképessége múlik. Egy jól szervezett, megfelelően kialakított irodatér segítségével ezek a tényezők a megfelelő irányba fordíthatók és plusz motivációt jelenthetnek a cégek és az alkalmazottaik számára.

Az előadást követően a vendégek szakértő kollégák által vezetett túrán vettek részt, ahol megismerhették az új trendek mentén felújított irodateret. A bemutatott technológiai és térszervezési újdonságok – mint a hotdesk és tárgyaló-foglaló rendszerek, WorkCafé és csendes szoba koncepciók – nagy hatást gyakoroltak a résztvevőkre. A születésnapi díszbe öltöztetett irodatér egyben a cég értékrendjét is tükrözi.

„Eddigi 15 évünkre visszatekintve, az értékrendünk, üzleti modellünk jelenti a fejlődésünk motorját. Sikeres működésünk számokban is mérhető: 1 milliárd forintot meghaladó éves forgalom, 400-nál is több ügyfél és 450.000 négyzetméternyi berendezett irodaterület a mérleg . Ez utóbbi nagyjából megegyezik  a Vatikánváros teljes alapterületével”– számolt be Kis Károly ügyvezető partner az eddigi eredményekről.

„Az elmélet és a gyakorlat csak együtt ér valamit, így kézenfekvő volt, hogy a saját irodaterünket is a legújabb ismereteink szerint alakítsuk át. Ennek megfelelően kialakításra kerültek olyan terek, amelyek korábban nem voltak jellemzőek, és amelyek segítségével egészségesebbé és hatékonyabbá tettük a munkahelyünket” – teszi hozzá Racskó Balázs,  a brand kommunikációért felelős munkatárs. „Ezzel egyszerre teremtünk egy élő labort magunknak és bemutató teret ügyfeleinknek.”

Az elegáns és nívós rendezvény remek hangulatban telt, izgalmas párbeszédet folytattak a szakemberek és az érdeklődők, akik ezzel a tudással felvértezve vághatnak neki az irodaterek reneszánszának, és repíthetik vállalataikat versenytársaik elé. A rendezvény zárásaként egy Gesture szék került kisorsolásra a jelenlévők között. Ezt a széket a Financial Times az elmúlt idők leginnovatívabb székeként jellemezte, így méltó ajándék volt a szerencsés nyertesnek. 

 

SOCIAL BOX