A DekoRatio Az Év Design Irodája

A DekoRatio Branding és Design Studio profiljának megfelelően egy igazán különleges irodában rendezkedett be, hiszen a Rózsa utcában, közel a Király utcához egy hangulatos, kétszintes, családias bérházban alakították ki irodájukat és műhelyüket. Az utcafrontra nyíló bejárat mintha egy békebeli üzletbe vezetne, azonban nem egy fűszerkereskedésbe csöppenünk, hanem egy igazi, 21. századi kúlos, hipszteres miliőbe kerülünk. […]

A DekoRatio Branding és Design Studio profiljának megfelelően egy igazán különleges irodában rendezkedett be, hiszen a Rózsa utcában, közel a Király utcához egy hangulatos, kétszintes, családias bérházban alakították ki irodájukat és műhelyüket. Az utcafrontra nyíló bejárat mintha egy békebeli üzletbe vezetne, azonban nem egy fűszerkereskedésbe csöppenünk, hanem egy igazi, 21. századi kúlos, hipszteres miliőbe kerülünk. A 2003-ban alapított cég a kezdetekben reklámdekorációs kivitelezéssel foglalkozott, majd fokozatosan bővítve a tevékenységi körüket, 2013-ban újrapozícionálták magukat, és immár deklaráltan branding és design stúdióként működnek. Ezzel párhuzamosan 2007-ben kerültek a Rózsa utcába, ahol az utcafronti iroda mellett az udvar felé is terjeszkedtek.

Az Év Design Irodája kategóriában a szakmai zsűri az egyedi megoldások mellett azt kereste, hogy a design koncepció mennyire egységesen vonul végig az adott munkahelyen. Koós Pál felelős zsűritag így fogalmaz: „a DekoRatio  Branding és Design Studiónak, valamint a művészeti igazgatóként tevékenykedő Kiss Miklósnak a következő a filozófiája: a design nemcsak szebbé, hanem jobbá is teszi a világot. A Rózsa utcai iroda e filozófia mentén került kialakításra, amely egyrészt illusztrálja a minőségi ötletek minőségi tárgyakká formálásával a cég tevékenységét; másrészt nagyon jól élhető és működtethető tér a munkatársak számára; harmadrészt pedig rengeteg információt sugalló tér az ügyfelek számára. Az iroda tere minőségi design ötletek, gondolatok tárháza. Mindenütt friss, többrétegű mondanivalóval bíró tárgyak, térépítő elemek vesznek minket körül. A kivitelezés ezt a szellemi minőséget követve szintén magas minőségű. Az iroda kiváló példája a minőségi design gondolkodásmódnak és annak tárgyakká, terekké való formálásának. A design valóban nemcsak szebbé, hanem jobbá teszi a világot.”

Kremmer Péter, a cég alapítója és brandstratégája így fogalmaz: „az irodakialakításnál az elsődleges cél az volt, hogy megmutassuk: így is lehet. Lássák az ügyfeleink: többek lehetnek azáltal, ha foglalkoznak a designnal. Ez azt jelenti, hogy a stúdiónkra mi kommunikációs eszközként is tekintünk. Kiss Miklós art directorunk design-ja azt kommunikálja, hogy az igényes, átgondolt megjelenésnek rengeteg pozitív hozadéka lehet. A jó design ugyanis több ügyfelet, boldogabb kollégákat és még rengeteg más pozitív dolgot generál a vállalkozások számára.”

„A munkahelyünk erősségei közé sorolhatjuk, hogy a stúdiónkba bejönni ugyanúgy élmény a kollégáinknak, mint a hozzánk érkező vendégeknek. Ügyfélszemmel az iroda egy nagy showroom, ahol látni lehet, hogy kik vagyunk mi, és, hogy milyen értékeket tartunk fontosnak. A nálunk dolgozóknak pedig ez egy olyan inspiráló tér, ahol nyugodtan lehet dolgozni. Amire még nagyon büszkék vagyunk, hogy a stúdió kialakításakor majdnem minden belsőépítészeti elemet mi gyártottunk le, így a kivitelezés nagy része házon belül történt” – teszi hozzá Kremmer Péter.

Bemutató cikkünk:

A DekoRatio kúlos irodájában jártunk a Rózsa utcában

SOCIAL BOX