Ezért lett a Profession.hu Az Év Irodája!

Az Év Irodája névadó kategóriában négy díjat osztott ki a szakmai zsűri, hiszen a 41 pályázó sokféle irodatípust, tevékenységi kört, nagyságrendet, stílust képviselt. A 100 fő és az 1000 m2 alatti munkahelyek között a győztes végül a Profession.hu lett, amely 2015-ben a Krisztina Palace irodaházba költözött. Új, 900 m2-es irodájuk ötvözi a 21. századi munkakultúra […]

Az Év Irodája névadó kategóriában négy díjat osztott ki a szakmai zsűri, hiszen a 41 pályázó sokféle irodatípust, tevékenységi kört, nagyságrendet, stílust képviselt. A 100 fő és az 1000 m2 alatti munkahelyek között a győztes végül a Profession.hu lett, amely 2015-ben a Krisztina Palace irodaházba költözött. Új, 900 m2-es irodájuk ötvözi a 21. századi munkakultúra erényeit, miközben családias, otthonos légkört teremt a munkatársak számára. Az állásportál új irodája referenciaként is szolgál, hiszen hitelesen demonstrálja, hogy az alkalmazottak elkötelezettségét és igényeit milyen munkakörülmények, belsőépítészeti és kialakítási elemek szolgálják a 21. században.

„Ebben az évben még nagyobb volt a verseny, a “jó” irodaház, környezet és bútorok ma már mindenhol megfigyelhetők, hiszen alaptényezőkké váltak. A pályázóknál a közösségi terek kialakítása, a vállalati arculathoz illeszkedő, egyedi design elemek nagy hangsúlyt kaptak. A nevezett irodákra a dinamikus fejlődés jellemző, fontos a “csapatszellem” megteremtése, valamint érdekes módon minden munkahelyen nagy hangsúlyt kapott a növényzet. A győztes Profession.hu-nál az ergonómia megjelenik a magas minőségű bútorokban, a munkaszékekben és a fizikai környezet kialakításában is. A térszervezés során figyelembe vették a szervezet sajátosságait, nincsenek felesleges túlzások, minden a megfelelő arányokban a helyére került” – mondta Dr. Németh Edit, a szakmai zsűri felelős tagja.

„A kategóriában a kiemelt legjobb irodák nagyon egyformán teljesítettek az általunk megfogalmazott szempontrendszer szerint. Az irodák jól tükrözték a cégek identitását, hiszen a kialakításuk megfelelt az adott ügyfélkörnek és szolgáltatásnak, amely, ha kellett, fiatalos és játékos volt, máshol pedig az elvárásoknak megfelelően az eleganciára helyezték a hangsúlyt. Maximálisan figyelembe vették a céges működés sajátosságait, amelyeket a zárt-nyitott kreatív és közösségi terek irodaként eltérő aránya jól érzékeltetett. A legjobbaknál a munkavállalók igényei és gondolatai fontosak voltak a cégvezetés számára, ugyanígy a tervezőnek és a megrendelőnek egyaránt szívügye volt az iroda, amely a pályázati anyagokban és a bejáráson történt beszélgetések alkalmával is jól tükröződött. A legjobbak követhető példák lehetnek bármilyen kis vagy közepes cég számára, mert amit létrehoztak, az sokkal inkább gondolkodásmód, mint pénz kérdése volt. A Profession.hu munkahelyét azért választottuk végül győztesnek, mert itt éreztük leginkább az otthonosság és a barátságosság hangulatát” – tette hozzá Tompa Balázs, a szakmai zsűri másik felelős tagja.

„Olyan élhető, természetes, finom energiájú, kreativitást, nyugalmat és inspirációt sugárzó, támogató, fiatalos-cool iroda kialakítását tűztük ki célul, amely otthonos és reprezentálja a Profession kultúráját. A munkahely erősségei közé tartozik a levegős, szabad tér, amely elősegíti a közös munkát, a kollégák közötti kapcsolat erősítését, ugyanakkor itt is lehetőség van egy kis magányra, nyugalomra a magas oldal- és háttámlájú, kényelmes fotelekben, kanapékon. Az ablak alatt húzódó padokon, kanapékon, az irodatér közepén kialakított Tea&Sandwich bárban is lehetőség nyílik megbeszéléseket tartani, laptoppal az ölben dolgozni vagy csak csevegni” – sorolja Zsédely Krisztián, a Profession.hu értékesítési vezetője az irodájuk erősségeit.

„A vezetői irodák és tárgyalók frontja üveg, amely esztétikus, az enteriőrt egységként értelmezi, nem szabja szét, a vezetők is kevésbé zártan dolgoznak, a ránk jellemző nyitottságot, lapos szervezetet szimbolizálja. Minden installáció a munkaerőpiachoz, toborzáshoz vagy a hozzánk, a Profession kultúrához, kollégákhoz köthető, tehát semmi sem pusztán az esztétikum miatt került oda. Öt táblafestékkel pingált oszlop van, valamint a szekrények frontja, ahová minden kolléga beküldhette, ami neki tetszik, ami őt inspirálja: így kerültek fel képregény részletek, tőlünk származó mondások, rajzok. A Tea&Sandwich falára minden kolléga rajzolhat, írhat, hiszen üzenő falként funkcionál. Az AKIKRE BÜSZKÉK VAGYUNK falunk egyfajta WALL OF FAME, ahová az év legjobbjai kerülhetnek ki. Mellette pedig egy nagy monitor kapott helyet, amin folyamatosan versenyeredmények, fotók, akciók, az adott napra, időszakra jellemző sales-es infók láthatók, vagyis kommunikációs felületként funkcionál” – folytatja Zsédely Krisztián.

„A rekreációs szoba az iroda része egy leválasztott ’zen szigettel’, amely masszázsszékkel kapcsol ki mindenkit, aki arra vágyik, illetve ezen túl a könyvek és a babzsákokon való zenehallgatás, csocsó hivatott a kikapcsolódást biztosítani. Az iroda továbbá két oldalról hatalmas üvegfelületeken keresztül kapja a természetes fényt. A tárgyalók minden szükséges funkcióval rendelkeznek, miközben egyszerűek, letisztultak, semmi hivalkodó nincs jelen, finom megoldásokat, anyagokat alkalmaztunk. De érdemes megemlíteni az olasz, tömörfa design asztalokat, a táblafestékkel borított falra írni lehet, a sales tárgyaló falán pedig DiCaprio poszter kapott helyet installációként. A csapatok képeit helyeztük el keretekben végig az ablakpárkányon, oklevelekkel, kupákkal, amelyeket a kollégák, csapatok szereztek az idők folyamán. Rengeteg a zöld, a növény, ami egy részben harmonizál a közeggel, stílussal, másrészt természetességet, frissességet ad az enteriőrnek” – foglalja össze Zsédely Krisztián, hogy miért szeretnek az új munkahelyükön dolgozni.

Bemutató cikkünk:

A Profession.hu vadonatúj irodájában jártunk! Érdemes megnézni