Az Estee Lauder új irodája a báj és a szépség temploma

Az 1946-ban alapított Estee Lauder a Jing’An Kerry Centerbe helyezte át kínai központját Sanghajban, amely mintegy szimbolikusan ablakot nyit az ízlés és a szépség világába. A reprezentáció szinte kötelező elem volt a csaknem 13 ezer négyzetméteres munkahely kialakítása során, hiszen a cégcsoport a nagybetűs divat autentikus képviselője szerte a nagyvilágban. Szinte már újdonságnak hat az […]

Az 1946-ban alapított Estee Lauder a Jing’An Kerry Centerbe helyezte át kínai központját Sanghajban, amely mintegy szimbolikusan ablakot nyit az ízlés és a szépség világába. A reprezentáció szinte kötelező elem volt a csaknem 13 ezer négyzetméteres munkahely kialakítása során, hiszen a cégcsoport a nagybetűs divat autentikus képviselője szerte a nagyvilágban.

Szinte már újdonságnak hat az effajta reprezentatív elegancia megjelenése, hiszen a munkaerőpiacon egyre nagyobb szerep jut az Y-generációs irodáknak, legyenek azok startupok vagy éppen szolgáltató központok. Az Estee Lauder új munkahelye pedig túlnő a generációs igényeken, és az időtlenségben oldja fel a generációk közötti különbségeket, hiszen a szépség az emberiség örök mítosza, ahol nem számít a kor, csak a vágy az esztétikum iránt.

A transzparencia kézen fogva jár az eleganciával, mindent áthat a könnyedség, a szabadság és az exkluzivitás. A recepció, a fogadó tér és a tárgyalók 300 négyzetméteres hatalmas területen helyezkednek el, mintha egy hatalmas dísztermet alkotnának együttesen. Bárki belép ide, rögtön megérinti a hely szelleme, vagyis az Estee Lauder kiváló hagyományai egyesülnek az innovációval.

Az elegáns csigalépcső nem csak a munkatársakat köti össze a különböző szinteken, hanem körkörös formája mintegy az érzékek egyfajta cirkulációját is szimbolizálják. A belsőépítészeti megoldásokat általánosságban is áthatja a cég elegancia és bájosság iránti rajongása, a dizájn mintegy visszatérés a női szépséghez, amely a fiatalságot és a nőies bájt varázsolja a falak közé.

SOCIAL BOX