A Broadway gyöngyszeme. Így néz ki a Nickelodeon új irodája

A Nickelodeon a Viacom csoport tagja, amely ugye a világ egyik legnagyobb szórakoztatóipari és médiavállalkozása. A Viacomhoz tartozik többek között a Paramount filmstúdió, és jó néhány televíziós márka, mint az MTV, a Comedy Central, a VIVA vagy éppen a Paramount Channel. Központjuk a Broadway-en található, ahol a Nickelodeon munkatársai is dolgoznak. Bár a Nickelodeon kifejezetten […]

A Nickelodeon a Viacom csoport tagja, amely ugye a világ egyik legnagyobb szórakoztatóipari és médiavállalkozása. A Viacomhoz tartozik többek között a Paramount filmstúdió, és jó néhány televíziós márka, mint az MTV, a Comedy Central, a VIVA vagy éppen a Paramount Channel. Központjuk a Broadway-en található, ahol a Nickelodeon munkatársai is dolgoznak.

Bár a Nickelodeon kifejezetten gyerekeknek szóló szórakoztató csatorna, amely a 4-14 éves korosztályt vonzza, azonban a szülők jelentős része együtt nézi a tévét a csemetékkel, ezért a 18-49 éves korosztály soraiban is nagyon népszerű. A Nickelodeon irodáját tehát úgy akarták megújítani, hogy egyfajta összcsaládi hangulatot árasszon, vagyis szerették volna kifejezni az új dizájnnal, hogy a tartalmaik több korosztálynak is szólnak.

A vezetőség fel akarta rázni a korábbi iroda kissé avíttas hangulatát, ezért a megújítás során egy vibráló, expresszív és vicces miliőben gondolkodtak. Természetesen a gyerekcsatornához illően a sokszínű hangulat uralja a tereket, ahol egy-egy emblematikus mesefigurát is elhelyeztek.

A cég összes divíziójának küldetését megjeleníti az új belsőépítészeti kialakítás és alaprajz, hiszen az egységes összképen belül minden egyes osztály saját identitást kapott. Sokkal átláthatóbbak lettek a terek, és a közösségi zónák is közelebb hozzák egymáshoz a dolgozókat. Kis tároló egységeket is telepítettek, hogy maximalizálják a szabad területet, és a minimálisra csökkentsék a rendetlenséget.

 

SOCIAL BOX