A BrandFestival csökkenti az ökológiai lábnyomát

A rendezvény arculatának, a közönség bevonását megalapozó újításoknak kiemelt szerepük van az idei BrandFestival-on. A fogyasztói értékváltozások hatására a társadalmilag felelős üzleti magatartás a szakmai események terén is egyre jobban érződik, ezért az idei rendezvény arculatában a ZERO waste filozófia kap kitüntetett figyelmet. A ZERO waste koncepció jegyében a BrandFestival-on az alábbi elveket érvényesítik: – […]

A rendezvény arculatának, a közönség bevonását megalapozó újításoknak kiemelt szerepük van az idei BrandFestival-on. A fogyasztói értékváltozások hatására a társadalmilag felelős üzleti magatartás a szakmai események terén is egyre jobban érződik, ezért az idei rendezvény arculatában a ZERO waste filozófia kap kitüntetett figyelmet.

A ZERO waste koncepció jegyében a BrandFestival-on az alábbi elveket érvényesítik:

– A vendégeknek designolt elmosható ÚjraPohárban kínálják a frissítőt, megelőzve az eldobható műanyagpoharakból származó szeméttermelést (A rendezvények hulladékának akár 60%-át teszik ki az egyutas műanyagpoharak!).
– Nincs szívószál!
– A felszolgálás porcelántányérokban történik.
– Szelektíven gyűjtik a hulladékot.
– Környezettudatossá teszik a takarítást, melyről a Zöldövezet takarítócsapata gondoskodik.
– Újrahasznosítható konferenciaeszközöket hoznak létre.
– Újrahasznosított papírt használnak. (100 kg / 40 csomag újrahasznosított papírral 410 kW elektromos energiát és 2650 liter vizet takaríthatnak meg, 2,7 m 3 -rel kevesebb szemetet termelhetnek, és megmenthetnek 1,7 fát.) Beszállítójuk rendelkezik FSC (Forest Stewardship Council) tanúsítvánnyal, amely igazolja, hogy a papír fenntarthatóan kezelt erdőkből származik.

A BrandFestival lesz az első marketing- és médiaszakmai rendezvény Magyarországon, ami a ZERO waste útjára lép. A rendezvény ideiglenesen arculatilag is zölddé változik. Az idei eseményen a jövőt alakító topvezetők, a gazdasági élet és a kommunikációs iparág meghatározó szereplői osztják meg a stratégiaalkotás, márkaépítés és az értékesítési folyamatok terén szerzett tapasztalataikat.

 

BrandFestival
2018. október 18-19.
Budapest Music Center, 1093 Budapest, Mátyás utca 8.

A rendezvény egyik fő támogatója, az ecommerce piacon vezető szerepet betöltő Schibsted Hungary (A Jófogás és a Használtauto.hu kiadója) már második éve készít kimutatást arról, hogy a hazai és nemzetközi piactereiken a felhasználók hány tonna szén-dioxidot spóroltak meg azzal, hogy másodkézből vásároltak. Így megspórolva egy termék legyártásához illetve a régi leselejtezéséhez kapcsolatos energiafogyasztást. 2016-ban és 2017-ben a Jófogás felhasználói 400 000 tonna szén-dioxid kibocsátásától óvták meg a Földet csak azzal, hogy használt terméket vásároltak. A vállalat elkötelezetten kiáll a ZERO waste mellett, így a konferencián is erősíti ezt a tudatos vállalását.

Az elmúlt rendezvényeken a majd 550 márkáról szóló, 812 előadást, közel 10.000 résztvevő követte.

 

SOCIAL BOX