Átadták az IT Services új székházát a Mill Parkban

A fejlesztő Skanska idén őszre ígérte a 36 ezer négyzetméteres Mill Park átadását, most először a komplexum egyik felét vette birtokba hivatalosan is az IT Services Hungary (ITSH). Vargha Tamás, a Külgazdasági és Külügyminisztérium polgári hírszerzésért felelős államtitkára ünnepi beszédében hangsúlyozta, hogy az IT Services Hungary (ITSH) jól képzett szakembereket foglalkoztat Budapesten és vidéki városokban, […]

A fejlesztő Skanska idén őszre ígérte a 36 ezer négyzetméteres Mill Park átadását, most először a komplexum egyik felét vette birtokba hivatalosan is az IT Services Hungary (ITSH). Vargha Tamás, a Külgazdasági és Külügyminisztérium polgári hírszerzésért felelős államtitkára ünnepi beszédében hangsúlyozta, hogy az IT Services Hungary (ITSH) jól képzett szakembereket foglalkoztat Budapesten és vidéki városokban, valamint jelentős kapcsolatokat épített ki a magyar felsőoktatással. A cég szerepe fontos az ország fejlődése szempontjából, hiszen a tevékenységében megjelenő hozzáadott érték magasabb kvalitású munkaerőt igényel, így hozzájárulnak az ország versenyképességének növeléséhez és az innovációhoz.

Erik Slooten, az ITSH ügyvezető igazgatója elmondta, hogy a több mint 17 ezer négyzetméteren 2500 munkavállalót befogadó budapesti székház is azt jelzi, hogy szolgáltatásaik jelentős növekedés előtt állnak, az alkalmazottaik pedig rendelkeznek a szükséges tudással, amely a piaci versenyben fontos lehet. A cég a német T-Systems International leányvállalataként a legnagyobb infokommunikációs szolgáltató Magyarországon, hiszen több mint 4600 munkavállalót foglalkoztat: Budapest mellett Debrecenben, Pécsett és Szegeden is működtet telephelyeket.

Technológiai forradalom a Mill Parkban

Még 2017 elején derült ki, hogy a Skanska által fejlesztett, 36 ezer négyzetméteres Mill Park irodakomplexumba fog költözni az ITSH, ahol az egyik teljes tömböt bérbe veszi. A LEED Gold minősítést megcélzó irodaház mellett azért döntött az infokommunikációs nagyágyú, mert a modern infrastruktúra és az innovatív megoldások illeszkednek a céges kultúrájába. Ráadásul valamennyi budapesti munkatársát egyetlen helyszínre tudja csoportosítani, amely intenzívebbé teheti a kollaboratív munkakultúra megjelenítését a mindennapokban, a személyre szabott terek pedig a legújabb munkahelyi trendeket is megjelenítik.

A fejlesztő Skanska egyébként a Mill Parkban egy komplett operációs rendszert vezet be az ősszel, amely az okos telefonokhoz hasonlóan időről időre frissíthető. A Connected by Skanska egy mobil applikációt és egy internetes portált foglal magában, amely nyitott platformként működik: egyszerre tartalmaz az irodaház közösségépítését célzó, valamint egyéb okos funkciókat. Így nemcsak az épület intelligens technológiáit integrálja, de az ott dolgozókat is összekapcsolja.

A Mill Park tágas 5.500 m2-es multifunkcionális kertje többféle lehetőséget is kínál: a kültéri fitneszgépek, csocsó- és pingpongasztalok, éttermek mellett olyan tereket is kialakítanak, amelyek alkalmasak közös programok szervezésére vagy a kiépített WiFi és áramforrásoknak köszönhetően szabadtéri munkavégzésre. Mindezek a megoldások a bérlők és vendégeik jóllétét, munkahelyi kényelmét hivatottak szolgálni. A Mill Parkot úgy tervezték, hogy az a kreativitást és az együttműködést elősegítő pezsgő találkozási pontként működjön.

Fotó: MTI

SOCIAL BOX