Az Ahrend a hazai irodapiacon is jelentős szerepre készül

Az új irodatrendek elemi erővel jelennek meg a munkaerőpiacon, amely a szakvállalatokat, irodabútorosokat, tervezőket és kivitelezőket is új feladatok elé állítják.

Az Ahrend Európában már meghatározó szereplője az irodabútor-piacnak, idén azonban a Techo akvizícióját követően a hazai ingatlanszektorban is fontos szerepet kíván betölteni, innovatív megoldásaival és bútoraival a járvány után az irodaterek újratervezésében és felfrissítésében szeretné segíteni a vállalatokat.

A holland székhelyű Royal Ahrend csoport hazai leányvállalata – korábban Techo Hungáriaként – már eddig is aktív résztvevője volt a magyar ingatlanpiacnak, most teljesen megújulva az irodabútorok forgalmazása mellett projektmenedzsmenttel és munkakörnyezet-kialakítással (többek között alaprajz- és látványtervezéssel) is foglalkozik, amelyek elősegítik a dolgozói jóllétet, a sokszínűséget, az elkötelezettséget, a fenntarthatóságot és növelik a termelékenységet. 

Az új tevékenységekhez a világszínvonalú szakmai hátteret a Royal Ahrend csoport biztosítja, amely már több mint egy évszázada foglalkozik munkahelyi környezet kialakításával és irodabútorok gyártásával, a világ több mint huszonöt országában rendelkezik jelentős pozíciókkal, amelyet a cseh Techo akvizíciójával tovább erősített. 

A magyar leányvállalat számos márka (Ahrend, Techo, B&T, Feltouch) kizárólagos hazai forgalmazójaként még aktívabb szerepet kíván játszani a jövőben, hiszen a teljes irodakialakítási- és berendezési spektrumot szeretnék lefedni széleskörű termékeikkel és szolgáltatásaikkal. Többek között olyan partnerekkel rendelkezik, mint az Erste, az IBM, a Nokia, vagy éppen a Procter&Gamble.

„Az irodabérlők ma már komplex megoldásokat részesítenek előnyben, hiszen a vállalatoknak olyan sokoldalú és multifunkciós tereket kell kínálniuk a dolgozóik számára a munkahelyi élmény vonatkozásában, hogy ehhez professzionális szolgáltatók segítségére van szükségük. A mi nemzetközi tapasztalataink és világszínvonalú termékportfóliónk birtokában most a hazai piacon is szeretnénk sokkal aktívabban kiszolgálni a partnereinket, hiszen miközben kiváló ár-érték arányban forgalmazunk irodabútorokat, az irodaterek és munkakörnyezet hatékony átformálásában is szívesen közreműködünk többek között alaprajz- és látványtervezéssel, munkatér-optimalizálással”
– mondja Medvedovszky Gergely, az Ahrend hazai vezetője.

A pandémia miatt 2020-tól az új trendek a biztonságos, egészséges és tevékenységalapú munkahelyek megteremtéséről szólnak. A nagy irodai újratervezés pedig még jó néhány évig eltarthat, miközben számos kérdést felvet. Hogyan lehet a meglévő tárgyi eszközparkkal biztonságosan működtethetővé tenni az irodát? Vannak-e olyan területek, amelyek hasznossága átértékelődött? Milyenek lesznek a jövő irodaterei? Hogyan valósul meg a hibrid irodamodell? Még sorolhatnánk a felmerülő kérdéseket, amelyekre az Ahrend hatékony válaszokat tud adni, miközben az új irodatrendeket termékportfóliójukkal is támogatják, amelyek között kiemelhetjük a munkaállomásokat, a közösségi mobíliákat, valamint a térakusztikai elemeket.

De hogyan is működik a gyakorlatban az újratervezés és optimalizálás? Az Ahrend első lépésben interjúk és ún. Office heatmap segítségével feltérképezi a dolgozók igényeit és az egyéni irodahasználatukat, majd a problémák analizálása után megoldási javaslatokat dolgoz ki, végül megkezdődhet az irodaterületek átalakítása az aktuális és valós igények alapján. A cél, hogy a vállalatok kényelmesebb környezetben, hatékonyabb és elégedettebb munkavállalókkal még versenyképesebb legyenek a jövőben, és az olyan váratlan eseményekhez is – mint a koronavírus – rugalmasan és zökkenőmentesebben tudjanak alkalmazkodni.

További érdekességekért, izgalmas szakmai projektekért, információkért kövessétek az Ahrend Facebook, Linkedin és Instagram oldalait.

SOCIAL BOX