Napi pénzügyek, elektronikus úton

„A folyamatos növekedés hátterében az áll, hogy a mikro- és kisvállalati ügyfelek jellemzően olyan családi vállalkozások, amelyek pár embert foglalkoztatnak, és a méretükből adódóan nem tehetik meg, hogy kizárólag a pénzügyekre szakosodott munkatársat alkalmazzanak” – mondta lapunknak az OTP Bank MKV Igazgatóságának ügyvezető igazgatója. Csonka Tibor szerint éppen ezért számukra létfontosságú, hogy pénzügyeik személyes ügyintézésével […]

„A folyamatos növekedés hátterében az áll, hogy a mikro- és kisvállalati ügyfelek jellemzően olyan családi vállalkozások, amelyek pár embert foglalkoztatnak, és a méretükből adódóan nem tehetik meg, hogy kizárólag a pénzügyekre szakosodott munkatársat alkalmazzanak” – mondta lapunknak az OTP Bank MKV Igazgatóságának ügyvezető igazgatója. Csonka Tibor szerint éppen ezért számukra létfontosságú, hogy pénzügyeik személyes ügyintézésével ne essenek ki hosszabb időre a napi munkamenetből.

Ez az ügyfélkör veszi igénybe az olyan internetes banki szolgáltatásokat, amelyek a bankszámla-műveletek széles választékát kínálják. A virtuális bankfiókban egyszerűen, gyorsan kezelhető számlákkal időt, energiát, pénzt is spórolhatnak meg a vállalkozások – hangoztatta Csonka. Az elektronikus csatornák optimális megválasztásával a banki költségek is csökkenthetőek.

Egyre több kisvállalkozás használja az okostelefonokon, illetve táblagépeken futtatható SmartBank alkalmazást is, amellyel az internetes banki szolgáltatás legfontosabb funkciói a nap 24 órájában, bárhonnan elérhetők. Az alkalmazással további innovatív szolgáltatások is elérhetők, például az ügyfelek megbízásaikat hangvezérléssel is elindíthatják. Ehhez elegendő megrázni a telefonkészüléket és kimondania a szükséges tranzakció nevét (például átutalás), az űrlap elnevezését és az összeget.

SOCIAL BOX