A PS:PRovocative kommunikálja a Bariont

A Barion jelen pillanatban az egyetlen olyan e-pénz Magyarországon, melyet a Magyar Nemzeti Bank engedélyezett. A szolgáltatást leginkább a háttere különbözteti meg más elektronikus fizetési megoldásoktól. A fő különbség, hogy a valódi e-pénz a bankban tartott számlapénzhez hasonlóan bármilyen célra felhasználható, a mögötte álló cég pedig minden egyes felhasználó pénzét egy speciális letéti számlán tartja, így az soha nincs veszélyben. […]

A Barion jelen pillanatban az egyetlen olyan e-pénz Magyarországon, melyet a Magyar Nemzeti Bank engedélyezett. A szolgáltatást leginkább a háttere különbözteti meg más elektronikus fizetési megoldásoktól. A fő különbség, hogy a valódi e-pénz a bankban tartott számlapénzhez hasonlóan bármilyen célra felhasználható, a mögötte álló cég pedig minden egyes felhasználó pénzét egy speciális letéti számlán tartja, így az soha nincs veszélyben. Ebből a szempontból az e-pénz szolgáltató olyan, mint egy kis bank, de nem fizethet kamatot és nem nyújthat hitelt.

A projekt során a PS:PRovocative feladata elsősorban az e-pénz népszerűsítése sajtókommunikációs eszközökkel, majd a későbbiekben kampányok segítségével, mind a potenciális elfogadó partnerek, mind pedig a végfelhasználók felé. „Legfontosabb célunk az edukáció, a Barion előnyeinek megvilágítása a készpénzzel és a számlapénzzel szemben. Olyan ügynökséget kerestünk, amelyik gyakorlott a technológiai témakörök érthetővé tételében” – emelte ki Bíró Tamás, a Sense/Net alapító tagja és marketing igazgatója. A PS:PRovocative emellett kommunikációs tanácsadással is segíti a Sense/Net Zrt. vezetőit.

SOCIAL BOX