Megnyílt az NNG új szegedi fejlesztőközpontja

Az autónavigációs rendszerükkel világhírnévre szert tett magyar alapítású NNG felavatta szegedi központját, ahol jelenleg közel 30-an dolgoznak, de 2-3 év távlatában 200 fő felvétele a cél. Az iGO Navigáció fejlesztője elkötelezett abban, hogy itthon tartsa fejlesztői bázisát, ehhez pedig megtalálja és magához vonzza a legtehetségesebb IT szakembereket.  Komoly növekedési terveink vannak, amelyek megvalósításában a szegedi központ fontos […]

Az autónavigációs rendszerükkel világhírnévre szert tett magyar alapítású NNG felavatta szegedi központját, ahol jelenleg közel 30-an dolgoznak, de 2-3 év távlatában 200 fő felvétele a cél. Az iGO Navigáció fejlesztője elkötelezett abban, hogy itthon tartsa fejlesztői bázisát, ehhez pedig megtalálja és magához vonzza a legtehetségesebb IT szakembereket. 

Komoly növekedési terveink vannak, amelyek megvalósításában a szegedi központ fontos szerepet játszik. A szegedi kollégáink már most az NNG történetének egyik legnagyobb globális projektjén dolgoznak. Nagy várakozásokkal döntöttünk az itteni irodanyitás mellett közel egy éve, és büszkén látjuk, hogy a legjobb úton haladunk a megvalósításuk felé. Terveink szerint hónapokon belül üdvözölhetjük 50. szegedi kollégánkat, mondta Szombathelyi Péter, az NNG megbízott vezérigazgatója a sajtótájékoztatón.

Rendkívül dinamikus növekedésnek lehetünk a szemtanúi a cég életében, és miközben az árbevétel döntő hányadát a külföldi értékesítés hozza, eközben a fejlesztőközpontot Budapesten rendezték be. A további bővülés érdekében több hazai nagyvárost is megvizsgáltak, közel három hónapig foglalkoztak helyszínkereséssel, míg végül Szegedet választották, tette hozzá Szombathelyi Péter. Az okok között szerepel a Tisza-parti városban jelen lévő megfelelő színvonalú informatikus szakembergárda, mindmellett a város jó hangulatot kínál az itt dolgozóknak, valamint az infrastruktúra is fejlett. A jövőbeni világszínvonalú informatikusok kiképzése érdekében az NNG már együttműködik a szegedi egyetemmel. ahol specifikus kurzust is tartanak az autónavigációs tematikában.

Az új fejlesztőközpont Szeged belvárosában, a Klauzál téri irodaházban kapott helyet, amelyet a cég Az Év Irodája nyertes budapesti központjával megegyező színvonalúra alakított át. Az 550 négyzetméteres irodában a nagyteres koncepció dominál, megfűszerezve az igényes break out terekkel, játszószobákkal és a különböző típusú munkaállomásokkal. A tervezés során a legmodernebb infrastruktúra, az igényes belsőépítészeti megoldások, és a természetes fény biztosítása a kiemelt szempontok között szerepeltek annak érdekében, hogy valóban inspiráló és emberbarát munkahely várja a kollégákat.

A toborzás továbbra is folyik, az NNG szeretné megtalálni a régió legtehetségesebb szakembereit, elsősorban JAVA fejlesztőket és tesztelőket. Rendkívül izgalmas látni, ahogy szépen növekszik a szegedi csapatunk, és egyre nagyobb szerepet vállalunk a fejlesztési munkákban. Szorosan együtt dolgozunk a többi NNG csapattal, és nagyon büszkék vagyunk arra, hogy ebben a nemzetközi munkában innen, Szegedről vehetünk részt, anélkül, hogy el kellene hagynuk városunkat, mondta Fritz Zsombor, az NNG szegedi fejlesztői központjának vezetője, aki nemrégiben, a munkalehetőségnek köszönhetően költözhetett vissza szülővárosába.

Az NNG jelenleg 800 embernek ad munkát globálisan, tavaly 200 fővel, míg idén eddig 100 fővel bővült a munkaszervezet. De további gyors növekedésre számítanak, ezt jól jelzi, hogy 2015 első felében Detroitban és Tokió-ban nyitottak irodát. A cég fókuszában az autóipari navigáció áll, hiszen a globális járműipar számára fejleszt élvonalbeli navigációs megoldásokat, amelyeknek az alapja a cég NavFusion Platformja: ez az autó rendszerébe szervesen illeszkedve a műszerfalba épített navigációt és a felhőalapú szolgáltatásokat kombinálja, okostelefonos támogatással. Célja, hogy az autógyártók számára olyan márkafüggetlen, és teljes mértékben személyre szabható megoldásokat fejlesszen, amelyek jelentősen javítják a legszűkebb értelemben vett vezetési élményt, emellett pedig biztonságosabbá és interaktívabbá teszik a járművet.

Az NNG olyan intuitív navigációs és infotainment technológia kifejlesztésén dolgozik, amely a felhasználók számára mindennap értékes támogatást tud nyújtani, így valósítva meg a cég célkitűzését: az innovatív navigációs és infotainment megoldásokat minél szélesebb körben elérhetővé tenni. A díjnyertes iGO Navigációt használó eszközök száma mára meghaladta a 20 milliót, emellett a szoftver az elkövetkező években 30 globális autómárka több mint 30 millió járművébe fog bekerülni.

A jelenlétét a világ minden táján folyamatosan őrző és erősítő NNG összesen 12 irodát és 4 képviseletet működtet Ausztráliában, Brazíliában, Dél-Afrikában, az Egyesült Államokban (3 db), Hongkongban, Indiában, Izraelben, Japánban (2 db), Kínában, Magyarországon (2 db), Németországban és Svájcban. A cég 2014-ben elnyerte a European Business Awards „Az év növekedési stratégiája” címét, valamint az üzleti élet Oscarjának tartott Stevie Awards díját, mint a 2014-es év leggyorsabban növekedő vállalata.

SOCIAL BOX