Az Erste lett az év bankja a MasterCardnál

Az idén tizedik alkalommal odaítélt elismerésekért tizenegy kategóriában versenyezhettek a Magyarországon lakossági szolgáltatást nyújtó kereskedelmi bankok. A versenyre 70 pályázat érkezett 13 pénzintézettől. A díjakat független szakmai zsűri ítélte oda. Az év bankára címet Hegedüs Éva, a Gránit Bank alelnök-vezérigazgatója nyerte el. Ezzel a díjjal a bankszakma a saját körein belül ismeri el a teljesítményt, […]

Az idén tizedik alkalommal odaítélt elismerésekért tizenegy kategóriában versenyezhettek a Magyarországon lakossági szolgáltatást nyújtó kereskedelmi bankok. A versenyre 70 pályázat érkezett 13 pénzintézettől. A díjakat független szakmai zsűri ítélte oda.

Az év bankára címet Hegedüs Éva, a Gránit Bank alelnök-vezérigazgatója nyerte el. Ezzel a díjjal a bankszakma a saját körein belül ismeri el a teljesítményt, hiszen a kategória győztesét a bankárok választják ki maguk közül – áll a közleményben.

A tájékoztatás idézi Eölyüs Endrét, a MasterCard Europe igazgatóját, aki elmondta: a legnépszerűbb kategória Az év leginnovatívabb bankja volt, ami azt bizonyítja, hogy a magyar bankok felismerték az innováció fontosságát és igyekeznek kiszolgálni az átalakuló ügyféligényeket.

Az év lakossági mobileszköz alkalmazása kategóriában az idén az OTP Bank lett az első, valamint a pénzügyi kultúra fejlesztése terén legaktívabb bank díjat is a cégnek ítélte a zsűri. Az UniCredit Bank bizonyult a legjobbnak Az év lakossági hitelterméke kategóriában, a pénzintézet első helyen végzett Az év lakossági megtakarítási terméke kategóriában is. Az egyik legnépszerűbb kategória az idén Az év lakossági számlacsomagja volt, ebben a kategóriában a Raiffeisen Bank lett a nyertes.

Már ötödik éve első a MagNet Bank Az év társadalmilag felelős bankja kategóriában, amelyben külön felkért, a vállalati társadalmi felelősségvállalás (CSR) területén kompetens szakemberekből álló zsűri értékelt. Az idén pályázhattak először az Év legjobban kommunikáló bankja címre azok a pénzintézetek, amelyek az elmúlt egy évben új, ötletes kommunikációs kampányt valósítottak meg. Ebben a kategóriában a Budapest Bank lett az idén a legjobb.

SOCIAL BOX