Future FM kiváló üzleti márka és CRS stratégia megalkotója a létesítménygazdálkodás területén

„Jó ezt hallani, hogy van egy ilyen cég Magyarországon, aki foglalkozik mind a társadalmi felelősségvállalás problémájával, mind a környezettudatossággal. Ez engem is sarkal, hogy környezettudatosabban éljek” – nyilatkozta Szilágyi Áron a Future FM CSR szóvivői szerepkör elfogadásakor készült riportfilmben. Az előkészületek eseménydús időszakot alapoztak meg 2016-ra az üzleti célok elérésén felül. Hulladékgyűjtő csapattal vettek részt […]

„Jó ezt hallani, hogy van egy ilyen cég Magyarországon, aki foglalkozik mind a társadalmi felelősségvállalás problémájával, mind a környezettudatossággal. Ez engem is sarkal, hogy környezettudatosabban éljek” – nyilatkozta Szilágyi Áron a Future FM CSR szóvivői szerepkör elfogadásakor készült riportfilmben.

Az előkészületek eseménydús időszakot alapoztak meg 2016-ra az üzleti célok elérésén felül. Hulladékgyűjtő csapattal vettek részt a TeSzedd kezdeményezésében, véradást szerveztek, valamint a MATISZ által szervezett Nagy Takarítási Napon a Bethesda Gyermekkórház kitakarításánál is önkénteskedtek.

Tavasszal reklámfilmet is bemutattak, melyben az olimpiai bajnok kardvívó egy napján keresztül találkozhatunk a facility management szolgáltatásokkal.

Szakmai elkötelezettséggel egészen a facility management Business Superbranbrandig

Munkájukat idén már három szervezet is kiváló díjjal értékelte. Az év elején második alkalommal nyerték el az Év Üzemeltető Cége díjat, ezt követte a Tata Consultancy Service Limited Magyarország Kft. irodájában végzett környezetbarát takarítási szolgáltatásukért megítélt nemzeti ökocímke elnyerése. Ezek után talán már nem is hat meglepetésként, hogy a Superbrands újra a legkiválóbb üzleti márka díjával jutalmazta a cégcsoportot.  

SOCIAL BOX