Rugalmas és innovatív irodaterek

Az ingatlanfejlesztő úgy döntött, hogy befektet a Business Linkbe, amely a közösségi munkaterek és magánirodák legnagyobb lengyelországi hálózata. A Business Link a tervezett nemzetközi bővítéssel a maga nemében, Európában a legnagyobb, világviszonylatban pedig a második legnagyobb hálózat lesz. Ennek eredményeképpen a Skanska a legszélesebb körű kereskedelmi célú irodakínálatot hozhatja létre vállalkozások széles köre számára a […]

Az ingatlanfejlesztő úgy döntött, hogy befektet a Business Linkbe, amely a közösségi munkaterek és magánirodák legnagyobb lengyelországi hálózata. A Business Link a tervezett nemzetközi bővítéssel a maga nemében, Európában a legnagyobb, világviszonylatban pedig a második legnagyobb hálózat lesz. Ennek eredményeképpen a Skanska a legszélesebb körű kereskedelmi célú irodakínálatot hozhatja létre vállalkozások széles köre számára a jövőben a közép-kelet-európai piacon. A következő néhány évben a Business Link nagyjából 12 új helyszínt létesít majd Közép-Kelet-Európában, összesen hozzávetőleg 45-50 000 négyzetméteren. Az akár 10 millió euróra rúgó beruházás időben eloszlik majd, és előzőleg közösen megállapított üzleti célok teljesülésétől függ.

A Skanska és a Business Link együttműködése a legkorszerűbb modellel bővíti az ingatlanfejlesztő kereskedelmi célú irodatér-kínálatát – egy olyan megoldással, amelyre rendkívül nagy a kereslet, különösen start-up közösségek, illetve kis- és középvállalatok körében.

„Olyan új, rugalmas és kreatív irodai terekkel színesítjük ingatlan-portfoliónkat, amelyek minden nap, napi 24 órában rendelkezésre állnak, akár fokozatosan, igény szerint pedig mentori csomaggal is bérelhetők. Végső soron akár 9 000 ember is dolgozhat majd azokban az irodákban, amelyeket a Business Link biztosít a Skanska Lengyelországban, Cseh Köztársaságban, Romániában és Magyarországon található épületeiben” – mondta el Katarzyna Zawodna, a Skanska közép- és kelet-európai kereskedelmi célú irodai üzletágáért felelős elnöke.

„A BPO/SSC piac főbb szereplői számára különösen értékes lehet az irodai terek alkalmi bérlésének lehetősége a hagyományos szerződéses pontok szükségessége nélkül, ám azzal a plusszal, amit a start-up környezetekkel folytatott szoros együttműködés jelent. Ugyanakkor a fiatal vállalkozók számára is remek lehetőség arra, hogy vállalkozásukat felsőbb kategóriás, irodákba helyezzék. A közép-kelet-európai piacon ez az első ilyen jellegű, ekkora szabású és teljesen átfogó megoldás.”

Miről is van szó pontosan?

A Business Link kínálta megoldás szerves részévé vált a „co-working 2.0”-ként nevezett globális trendnek. Egyedülálló és komplex szolgáltatásról van szó, amely magában foglal egy „minden az egyben” irodateret – kreatív, innovatív tereket pihenőzónákkal, működő konyhákkal, az összpontosítást segítő belső kialakításokkal, sőt, mászófalakkal és szaunákkal. Másrészről, a hagyományos közösségi munkatereken kívül a kínálat lényeges része a minden nap napi 24 órában rendelkezésre álló magánirodák és konferenciatermek bérlése, valamint a vállalkozók számára nyújtott fejlett gyorsító programok. A Skanska és a Business Link együttműködésének eredménye egy olyan, innovatív terekből álló egyedi ökoszisztéma, amely lehetővé teszi különféle üzleti modellek fejlesztését. Egy ilyen komplex szolgáltatás létrehozása mindkét cég számára óriási jelentőségű volt.

 

Az első Business Link irodák megnyitására a Skanska épületeiben az idei év egy későbbi szakaszában kerül sor.