Az OTP Bank lett az év bankja a Mastercard versenyén

A Mastercard – Év bankja verseny keretében idén nyolc bankszakmai kategóriában indulhattak a Magyarországon lakossági szolgáltatást nyújtó kereskedelmi bankok. A hangsúlyt a szakmai zsüri idén az ügyfelek által igénybe vett szolgáltatásokra helyezte, azon belül  az ügyfélbarát, innovatív megoldások kiemelése, díjázása volt az elsődleges cél.  “Az év bankja” elismerést 2017-ben az OTP Bank nyerte el. Ebben a […]

A Mastercard – Év bankja verseny keretében idén nyolc bankszakmai kategóriában indulhattak a Magyarországon lakossági szolgáltatást nyújtó kereskedelmi bankok. A hangsúlyt a szakmai zsüri idén az ügyfelek által igénybe vett szolgáltatásokra helyezte, azon belül  az ügyfélbarát, innovatív megoldások kiemelése, díjázása volt az elsődleges cél. 

“Az év bankja” elismerést 2017-ben az OTP Bank nyerte el. Ebben a kategóriában a pontozáskor a zsűri figyelembe vette a további kategóriákban nyújtott teljesítményt is, így a legrangosabb cím nem csupán az üzleti eredményt tükrözi, hanem  egy átfogó képet ad a hazai bankszektor legjobb tagjairól. Az OTP Bank kapta az első helyezettnek járó oklevelet “Az év lakossági mobil- és online-banki eszköze” kategóriában is. Ezt az elismerést az OTP Direkt internetbank és Smartbank alkalmazással nyerte el, amely számos funkcióval – például QR kódos regisztrációval, ujjlenyomatos belépéssel és aláírással, grafikus egyenleg-, számla- és kártyatörténettel – segíti az ügyfeleket a gyors és hatékony bankolásban. 

A CIB Bank bizonyult a legjobbnak “Az év lakossági hitelterméke” kategóriában, az Előrelépő Személyi Kölcsönnel, amely akár hét perc alatt elérhető a mobilalkalmazáson keresztül, egyedülállóan a hazai piacon. Az év társadalmilag felelős bankja” kategóriában idén a K&H Bank végzett az első helyen. A bank fenntarthatósági tevékenységének fő területei a vállalkozásösztönzés, pénzügyi oktatás, környezetvédelem és az egészség. Az egyik legnépszerűbb kategória idén “Az év lakossági megtakarítási terméke” volt, amelyben a MagNet Bank lett az első. A nyertes termék, az Apránként Megtakarítási Program abban segíti a bank ügyfeleit, hogy megtakarítási céljaik megvalósítása közben folyamatosan nyomon tudják követni, hol tartanak azok megvalósításában.

“Az év lakossági számlacsomagja” kategóriában idén a Gránit Bank végzett az élen, a Helló Gránit számlacsomaggal. “Az év leginnovatívabb bankja” díjat szintén a Gránit Bank nyerte, holtversenyben az OTP Bankkal. A Gránit Bank üzletpolitikájának kulcseleme az innovációk sorozata, példa ezek közül az online számlanyitás és szerződéskötés tetszőleges helyen és időben, a GRÁNIT eBank, az ingyenes iSMS üzenetek bevezetése, a VideóBank (élő online ügyfélszolgálat) és a GránitPay. Az OTP Bank pályázatában azt emelte ki, hogy elsőként náluk valósult meg a bankfüggetlen érintéses mobilfizetés a Simple alkalmazáson belül. A bank a digitális aláírópadok fióki bevezetésével fokozatosan áttér a papírmentes működésre.

“Az év bankára” címet idén Patai Mihály, az UniCredit Bank elnök-vezérigazgatója nyerte el. Ezzel a díjjal a bankszakma saját körein belül ismeri el a kiemelkedő teljesítményt, hiszen a kategória győztesét a bankok vezetői választják ki maguk közül.

SOCIAL BOX