Hogyan kell győzni Az Év Irodája versenyen?

„Az Office Branding ereje. Az Év Irodája verseny tavalyi győztes irodái visszatérnek” elnevezésű kerekasztal-beszélgetés során a tavalyi győztesek mesélik el, hogyan lehet olyan irodát kialakítani, ahol jól érzik magukat a kollégák, ahol eredményes és kreatív munka folyik, és ahol a vállalat versenyképessége is növekszik. Erről kérdeztük Lajos Bernadettet, a Grundfos Shared Services irodavezetőjét. Mi a […]

„Az Office Branding ereje. Az Év Irodája verseny tavalyi győztes irodái visszatérnek” elnevezésű kerekasztal-beszélgetés során a tavalyi győztesek mesélik el, hogyan lehet olyan irodát kialakítani, ahol jól érzik magukat a kollégák, ahol eredményes és kreatív munka folyik, és ahol a vállalat versenyképessége is növekszik. Erről kérdeztük Lajos Bernadettet, a Grundfos Shared Services irodavezetőjét. Mi a legfontosabb egy irodakialakítási folyamatban?

– Az irodakialakításnál a projekt komplexitását és a szinergiák megfelelő összehangoltságát tartom nagyon lényegesnek, hogy legyen megfelelő az igények felmérése minden szinten, az előkészítés, a projektvezetés és a rugalmasan kezelendő utómunkák, hiszen egy iroda sosincs készen. A munkaszervezet összetétele, illetve a munkafolyamatok egyaránt folyamatosan változnak, és ezeket tudni kell rugalmasan kezelni, amellett, hogy a cégre szabható trendeket implementáljuk. A trendek kapcsán megjegyezném, hogy kizárólag azokat hasznosítjuk, amelyek számunkra megfelelők, és ezt nem a divattól tesszük függővé.

– Önt általában mi foglalkoztatja a legjobban az iroda- és munkakultúra témában?

– Személy szerint a hangcsillapítás már NASA szinten érdekel, de emellett olyan mélyebb környezetpszichológiai elemzések is izgatnak, hogy a dolgozó hangulatát mivel és hogyan tudjuk szofisztikáltan úgy javítani, hogy ő ezt akár direktben ne is feltétlenül érzékelje, csak arra gondoljon, hogy egyszerűen jó abban a térben létezni.

– Mit kérdezne a beszélgetőpartnereitől?

– Arra vagyok kíváncsi, hogy voltak-e olyan tervek, amelyeket elvetettek, de utólag már megbántak, és persze fordítva: megvalósították, de nem feltétlen működik az elvárásoknak megfelelően. Érdekel, hogy máshol hogyan zajlik a változás dinamikája, ezeket a folyamatokat és változásokat nyomon tudják-e követni, vagy szimplán csak megvalósították az irodaprojektet, és lezárták a témát.

– Miért lehet hasznos az OfficeUP rendezvény?

– Inspirációt várok a többi résztvevőtől, szakmai hozzáértést, új látásmódokat, és akár olyan ötleteket is szívesen fogadok, amelyeket jómagam is tudok hasznosítani mind egy újabb átalakításnál a fizikai térben, vagy akár a személyes szakmai fejlődésemben.

+++

Résztvevők:

Blaskó Nikolett – ügyvezető, ACG reklámügynökség; Lajos Bernadett – irodavezető, Grundfos Shared Services; Blik Dániel – társtulajdonos, kreatív producer, 235 Productions; Bettson Hungary

+++

A szervezők folyamatosan várják a konferenciára jelentkezőket, sőt, most egy kérdőív kampányt is indítottak Az Év Irodája honlapján. Ha itt kitöltjük a kérdőívet – amely mindössze egyetlen percet vesz igénybe –, akkor kapunk egy 10.000 Ft értékű kupont, amelyet a belépőjegy megvásárlásakor tudunk érvényesíteni, azaz ennyivel olcsóbban juthatunk belépőhöz az OfficeUP konferenciára. Emellett a szervezők 10 db jegyet sorsolnak ki azon kitöltők között, akik ezzel a kuponnal már minimum egy jegyet vásároltak.

Itt olvashatunk részletesen az OfficeUp konferenciáról.

Fotók: Az Év Irodája

 

SOCIAL BOX