Ilyen, amikor a Design Terminál kortárs eszközökkel visszaidézi egy régi villa századeleji pompáját

Amíg az idei indulók izgatottan várják az eredményhirdetést, mi feltettünk nekik pár kérdést, hogy megismerhessük az új irodájuk történetét. Ezúttal Végh Tímea, a Design Terminal Operatív és HR vezetője mesélt a Design Terminál új főhadiszállásáról. MI VOLT AZ ÚJ TÉR KIALAKÍTÁS FŐ CÉLJA? Költözésünk praktikus oka az volt, hogy kinőttük a korábbi teret. Célunk volt az új iroda […]

Amíg az idei indulók izgatottan várják az eredményhirdetést, mi feltettünk nekik pár kérdést, hogy megismerhessük az új irodájuk történetét.

Ezúttal Végh Tímea, a Design Terminal Operatív és HR vezetője mesélt a Design Terminál új főhadiszállásáról.

MI VOLT AZ ÚJ TÉR KIALAKÍTÁS FŐ CÉLJA?

Költözésünk praktikus oka az volt, hogy kinőttük a korábbi teret. Célunk volt az új iroda kiválasztásánál és kialakításánál, hogy inspiráló teret biztosítsunk a Design Terminal műhelyeiben folyó szakmai munkához. A tetőtérben kialakított közösségi irodánk pedig az általunk mentorált vállalkozások otthonául is szolgál. Ahogy 2014 óta sikeresen működő tehetséggondozó programunk összes szolgáltatását, úgy ezt a lehetőséget is térítésmentesen biztosítjuk a Design Terminal által felkarolt startup cégeknek. Külön szempont volt továbbá a budai környezet és a nagy kert, hogy motiváló munkakörülményeket tudjunk biztosítani csapatunk és mentoráljaink számára is. 

MIRE VAGYTOK A LEGBÜSZKÉBBEK AZ ÚJ TÉRBEN?

Arra, hogy úgy őriztük meg a ház eredeti értékeit, hogy közben kortárs, élhető irodateret hoztunk létre.

HOGYAN TUDTÁTOK BEVONNI A MUNKAVÁLLALÓKAT A FOLYAMATBA?

Már a keresés ideje alatt szavaztunk a lokációról: Buda vagy Pest?
Aztán megtaláltuk végre az otthonunkat Budán. A kivitelezés közben bejárásokat szerveztünk a kollégáknak, hogy lássák, hogy haladnak a munkálatok, illetve nyitottak voltunk minden ötletre. A végeredmény teljesen a mi igényeink szerint készült el. Mivel eddig is sok kutyás munkatársunk volt, kiemelt kérés volt részükről, hogy kutyabarát irodát alakítsunk ki. Így természetesen ez is szempont lett a kialakításnál, azóta pedig egyre többen hozzák be napi szinten a négylábú kedvencüket. Természetesen a beköltözés után is nyitottak voltunk a munkatársak új ötleteire, külön kérés volt például egy új klubszoba kialakítása, amit közösen valósÍtottunk meg.

TERVEZITEK, HOGY EMPLOYER BRANDING ESZKÖZKÉNT TOBORZÁSRA ÉS MUNKAERŐ MEGTARTÁSRA IS HASZNÁLJÁTOK MAJD AZ IRODÁT?

Tudatosan nem terveztük, de azt vettük észre, hogy a hozzánk jelentkezőknél kifejezetten fontos szempont az irodatér és a zöld környezet.  

A TERVEZÉS SORÁN SZEMPONT VOLT, HOGY INDULNI SZERETNÉTEK AZ ÉV IRODÁJA VERSENYEN?

Eleinte még nem, de mikor elkészültünk egyértelművé vált, hogy indulni fogunk.
 

Ha érdekel, hogy miként fest az iroda vagy szavaznál rá, ITT megteheted!

SOCIAL BOX