Ázsia vezető szépségápolási kiskereskedője új irdába költözött

A Watsons Ázsia vezető egészségügyi és szépségápolási kiskereskedője, amely közel 8000 üzletet üzemeltet az ázsiai és az európai piacon. Új irodája Szingapúrban dinamikus környezet kínál az együttműködéshez és a koncentrált munkához egyaránt.

Az irodaköltözés egyik meghatározó mozgatórugója az új munkamódszer bevezetése mellett az volt, hogy a megújult márka kifejezésre kerüljön az új térben. A tervezők egy élénk, dinamikus irodával tükrözték a cég által képviselt szellemiséget – Look Good, Do Good, Feel Great.

A Watsons márkanyelvének stratégiai integrációja a projekt kritikus eleme volt. A recepció és a tárgyalók élénk színei, az anyaghasználat és a grafikák merészségről tanúskodnak, ugyanakkor emellett az általános munkaterületekre vonatkozó tervezési irányelv is kifejeződött a finom színtónusokkal és kényelmes bútorrokkal.

A hangsúlyos központi tér megfelelő helyszínt biztosít az informális kommunikációhoz, a különféle ülőhelyek, például bárasztalok, padok és félig zárt fülkék pedig alternatív lehetőséget kínálnak a munkavégzésre, a lazításra és az együttműködésre. A teret át rugalmasan lehet alakítani, hogy támogassa a nagy létszámú megbeszéléseket vagy a vállalati rendezvényeket is.

Az íves, üveggel burkolt tárgyalók falai a speciális bevonatnak köszönhetően különböző szögekből nézve irizáló fényt keltenek, ezzel biztosítva a megbeszélések privát szféráját. A fókuszban lévő munkaterületek és a privát telefonfülkék egyensúlyt teremtenek az egyéni és csoportos terek között, így támogatva a különféle munkavégzési folyamatokat.

A Watsons új irodája az átgondolt tervezés révén katalizálja az alkalmazottak közötti interakciókat és a dinamikus tervezési nyelv használatával felkelti a vizuális érdeklődést. A rugalmas és korszerű kialakítás sokszínű környezetet teremt az együttműködéshez, a fókuszáláshoz és a kötetlen kapcsolódáshoz.

Forrás: Officesnapshots

SOCIAL BOX