Új kommunikációs vezető a Property Marketnél
Both Balázs vezetői tapasztalatai mellett – melyeket a közösségi közlekedés szolgáltatói szektorában a BKK-nál, majd később a MÁV-START-nál szerzett – reklámügynökségi ügyfélkapcsolati igazgatói tapasztalatokat is magáénak tudhat: hazai és nemzetközi márkák online és offline marketingkommunikációs kampányaiban vett részt a gyógyszeripartól az építő-, autó- és légiiparon át egészen a turisztikai vagy kiskereskedelmi szektorig.
A Property Market fejlesztési portfóliójának mérete jelentősen nőtt, a cég jelenleg 26 épületet fejleszt, melyből 16 lakóépület, 7 iroda és 3 hotel. A cég szakértői létszáma ezzel párhuzamosan megduplázódott, elérte az 50 főt. A világ legrangosabb ingatlanfejlesztési versenyén, a FIABCI-n a BudaPartot világ legjobb városnegyed-fejlesztésének választották.
„A Property Market dinamikusan bővülő fejlesztési portfóliója a menedzsment átalakításával is jár. Balázs kinevezése a megnövekedett kihívásokra adott válasz, új csapattagunknak köszönhetően könnyebben tudjuk koordinálni a projektek kommunikációját, márkaépítését” – mondta Dr. Schrancz Mihály, a Property Market ügyvezető igazgatója.