Egy gigantikus Coca-Cola lett az irodájuk

2010-ben a Coca Cola torontói irodája számos divízióval bővült, ezért épp ideje volt egy vadonatúj székhely kialakításának. Bátor döntéssel a külvárosi munkahelyről beköltöztek Torontó belvárosába. Az új irodát izzig-vérig urbánus légkör lengi be, miközben a globális vállalat egész világra kiterjedő – pozitív életszemléletet sugárzó – szlogenjei is manifesztálódnak a belső terekben. Mindenütt a brand, a […]

2010-ben a Coca Cola torontói irodája számos divízióval bővült, ezért épp ideje volt egy vadonatúj székhely kialakításának. Bátor döntéssel a külvárosi munkahelyről beköltöztek Torontó belvárosába. Az új irodát izzig-vérig urbánus légkör lengi be, miközben a globális vállalat egész világra kiterjedő – pozitív életszemléletet sugárzó – szlogenjei is manifesztálódnak a belső terekben. Mindenütt a brand, a brand és a brand. Kólás üvegeket ábrázoló képek, tapéták és installációk.

A közel 10 ezer négyzetméternyi irodában a közösségi terek, a fókuszmunkákra kialakított helyiségek és a  tárgyalószobák kombinációja egészséges egyensúlyt teremt, és pozitív atmoszférát kínál a munkatársaknak, akik így még motiváltabban dolgozhatnak a cégért. Az új munkahely a dolgozni és élni szemlélet integrációja, ahol az ember és a fenntartható környezete harmonikus egyensúlyban jól megfér egymás mellett. A „promóciós boldogság”-üzenet megnyilvánul a világosságban és a játékosságban is, vagyis a brand kapcsán mindenkinek a vidám napok, a szép emlékek és az ünnepek jut az eszébe, legalábbis a Coca Cola erre szuggerálja a fogyasztókat.

Négy fő stratégiai zónát alakítottak ki, amelyek mindegyike embercentrikus alapelvekre épül. A „Celebrate” zóna a közösségi tereket, az „Engage” a konferenciatermeket, a „Delight” a brandépítést, míg a „Centred” a fókuszmunkát jelentik. A közösségi tér egy háromszintes átriumtérben lett kialakítva, ahol valóban a szabadság és a könnyedség érzete hatja át a dolgozókat. A 400 munkatárs új helyre költöztetésének az oka a dizájnváltás és a lokáció mellett az is volt, hogy a szervezetet újrastrukturálják és konszolidálják, és az új kihívásoknak megfelelő munkatereket alakítsanak ki, amelyek a brand és a dolgozók számára egyaránt megfelelő terep a jövőre nézve.

 

Képek: Steve Tsai Photography

 

SOCIAL BOX