Fókuszált munka a természet közelében!
Az Év Irodája verseny legjobbjai minden évben friss inspirációként szolgálnak az iroda kialakítás előtt állók számára, ezért idén is megkérdeztük őket a tapasztalataikról.
Elsőként Az Év Közösségi Tere kategória legjobbját, a PortusHome Coworking & Coliving tulajdonosát, Antal Csabát kérdeztük, aki június 9-én Az Év Irodája és a HR Fest közös szervezésében megvalósuló Business Fest keretében bővebben is mesél majd a közösségi tér kialakításáról.
Hogyan készületek elő az építési fázisra?
Készítettünk egy koncepció tervet, amiben beazonosítottuk a felhasználói csoportokat és szokásokat, majd erre épült az építészeti terv.
Napjaink egyik legégetőbb kérdése az újrahasznosítás. Ha jól tudom, a Ti esetetekben az egész koncepció erre épül?
Igen, ez így van, hiszen egy tehén istállót alakítottunk át, tehát az egész épület “újrahasznosított”
Mind a tervezési, mind a kivitelezési munkálatok során előfordulnak feszült pillanatok. Ti milyen kihívásokkal szembesültetek?
Az építészeti hatósági engedélyezés és a banki finanszírozás is nehezen indult, mert nehéz volt bemutatni a coworking&coliving koncepciót. Emellett nem volt generálkivitelező, tehát az építkezés/felújítás managementje volt nehéz.
Ki tartotta kézben házon belül a folyamatot?
Mi egy kis családi vállalkozás vagyunk, tehát mindenki részt vett benne.
Hogyan adtátok át az irodát a kollégáknak?
A Freelancer Piknik rendezvénye volt a nyitó esemény, ezzel vett repülő rajtot a PortusHome, és azóta is közösségi irodaként és coliving funkcióval működünk.
Mikor és minek a hatására neveztetek a versenyre?
Évek óta nyomon követjük “Az Év Irodája” versenyt, így amikor elkészültünk és lehetőség adódott a nevezésre, megtettük. A versenyen elért díj része lesz a kommunikációnak a következő időszakban, felhasználtuk a közösségi média felületeinken, hírlevélben, de még az email aláírásban is.
Ha Vászoly közelében jártok, mindenképpen látogassatok el a PortusHome-ba és próbáljátok ki a közösségi iroda egy új dimenzióját! Ha pedig bővebben is meghallgatnátok Csaba tapasztalatait, regisztráljatok most a június 9-i Business Fest-re!