Budapestre költözött a Telenor európai szolgáltatóközpontja

A Telenor Common Operation (TnCO) 2013 októberében jött létre azzal a céllal, hogy a cég európai leányvállalatainak nyújtson hálózati és informatikai szolgáltatásokat. A TnCO eddig a Telenor Magyarország törökbálinti székházában működött, a költözést a szolgáltatóközpont bővítése indokolta. A kezdetben három országot – Magyarország mellett Szerbiát és Montenegrót – kiszolgáló központ szolgáltatása mára kiterjedt a cégcsoport […]

A Telenor Common Operation (TnCO) 2013 októberében jött létre azzal a céllal, hogy a cég európai leányvállalatainak nyújtson hálózati és informatikai szolgáltatásokat. A TnCO eddig a Telenor Magyarország törökbálinti székházában működött, a költözést a szolgáltatóközpont bővítése indokolta.

A kezdetben három országot – Magyarország mellett Szerbiát és Montenegrót – kiszolgáló központ szolgáltatása mára kiterjedt a cégcsoport dániai és svédországi leányvállalatára, valamint a Telenor Global Traffic szervezetre is. Bővült a foglalkoztatottak létszáma is, a központ kezdetben 450, jelenleg 530 munkavállalót foglalkoztat három országból. A szolgáltatóközpont a Telenor csoporton belül önálló cégként, a norvég  anyavállalat 100 százalékos leányvállalataként működik.

A budapesti felújított épület a Telenor kultúrájának legjavát hasznosítva  a munkatársak rugalmas együttműködését és önálló munkavégzését állítja a középpontba, és nagy hangsúlyt fektet a vállalat globális munkastílusa, a Telenor Way érvényesítésére. A nyitott irodaterek támogatják az átlátható, lapos szervezeti struktúra fenntartását, a különféle kényelmi szolgáltatások pedig gondoskodnak róla, hogy a dolgozók színvonalas, kreatív környezetben töltsék a munkaidejüket. Mindez elősegíti, hogy a TnCO innovatív módon, világszínvonalú szolgáltatásokkal lássa el valamennyi partnerét.

Kjell Morten Johnsen, a Telenor európai régiójának vezetője elmondta, hogy a hálózati központ munkahelyeket teremt, és a régió legtehetségesebb és leghozzáértőbb szakembereit csábítja ide, hogy a cégeket Európa-szerte kiszolgálva széles körű nemzetközi tapasztalatokra tegyenek szert. Így a TnCO segít a tehetséges IT-szakembereket a térségben tartani.

A Telenor távközlési, adat- és médiakommunikációs szolgáltató Skandinávia, Kelet-Közép-Európa és Ázsia 13 piacán rendelkezik mobil érdekeltséggel. A Telenor Magyarország még 1994-ben Pannon GSM néven kezdte meg működését, napjainkban 3,5 millió egyéni és vállalati előfizetője van. A nyilvánosan elérhető cégadatok szerint a Telenor Magyarország tavaly több mint 157 milliárd forint árbevételt ért el a megelőző évi 155 milliárd után, adózott eredménye pedig mintegy 24 milliárd forint volt, szemben a 2013-as közel 28 milliárddal.

SOCIAL BOX