A Whirlpool globális ügyfélszolgálatát a Transcomot látja el

A Transcom többcsatornás ügyfélkapcsolati rendszerén keresztül ügyfélgondozási, értékesítési és technikai támogatást nyújt majd a Whirlpool teljes, forgalomban lévő márkaválasztékára vonatkozóan, beleértve a bejövő és kimenő hívások kezelését, valamint a háttérirodai szolgáltatásokat. A projekt jelenleg kezdeti szakaszában működik a Transcom négy, többnyelvű központjában (Budapesten, Gdanskban, Olsztynban és Portóban), amelyekben a legtöbb nyelvi igényt ki tudják elégíteni. […]

A Transcom többcsatornás ügyfélkapcsolati rendszerén keresztül ügyfélgondozási, értékesítési és technikai támogatást nyújt majd a Whirlpool teljes, forgalomban lévő márkaválasztékára vonatkozóan, beleértve a bejövő és kimenő hívások kezelését, valamint a háttérirodai szolgáltatásokat. A projekt jelenleg kezdeti szakaszában működik a Transcom négy, többnyelvű központjában (Budapesten, Gdanskban, Olsztynban és Portóban), amelyekben a legtöbb nyelvi igényt ki tudják elégíteni. A teljes rendszer várhatóan 2016 elejére épül ki, amelyben kezdetben egy 130 fős nemzetközi csoport dolgozik majd. 

A Transcom által nyújtott megoldás alapja egy olyan nagyteljesítményű technológiai platform, amely a többnyelvű ügyfélkapcsolati központok összehangolt hálózatát támogatva képes virtuálisan kiterjeszteni azok hatókörét a világ bármely országára. A Transcom virtuális ügyfélkapcsolati megoldása az Európa különböző országaiban működő központjain keresztül folyamatos és stabil szolgáltatási színvonalat biztosít a Whirlpool minden vásárlója számára, legyenek bárhol Európában.

„Nagy örömmel tölt el, hogy bejelenthetem a Whirlpoollal kötött együttműködésünket, amely úgy vélem, igazolja a Transcom platformjának erejét, amely a végfelhasználók maximális ügyfélkapcsolati elégedettségét célozza. Létrehoztuk az iparág vezető, többnyelvű szolgáltatási képességét, amely egyesíti azoknak a kapcsolati központoknak az előnyeit, amelyek a fogyasztóknak a világ egy távoli pontjáról (offshore), illetve fizikai és kulturális szempontból közelről (nearshore), vagy akár a közvetlen közelükből (onshore) nyújtanak szolgáltatást. Megoldásainkat úgy tervezzük, hogy általuk kimagaslóan jó vásárlói tapasztalatokat teremthessünk, miközben a költségcsökkentés által segítjük ügyfeleink növekedését is” – mondta Roberto Boggio, a Transcom Közép- és Dél-Európáért felelős vezérigazgatója. A szolgáltatásokat a Whirlpool számára létrehozott négy, új kapcsolati központból biztosítják majd a szerződésben szereplő összes országba.

A Transcomról

A Transcom a globális ügyfélélmény specialistája. Ügyfélkapcsolati központjainak kiterjedt hálózatán és otthonról dolgozó ügyfélmenedzserein keresztül ügyfélgondozási, értékesítési, technikai támogatási és credit-menedzsment szolgáltatásokat nyújt. 54 ügyfélkapcsolati központban, 30 000 szakértője dolgozik a végfelhasználók ügyfélkapcsolati elégedettsége érdekében, 23 országban. 33 nyelven szolgál ki több mint 400 nemzetközi márkát a legkülönbözőbb ipari vertikumokban. A Transcom WorldWide “A” és “B” osztályú tőzsdei részvényei a NASDAQ OMX Stockholm Exchange-en vannak jegyezve TWW alatt.

A Transcom Hungary-ről

A Transcom Hungary Kft. 2005-ben alakult Budapesten a vállalat legfőbb, távközlési szolgáltatásokat nyújtó ügyfelei támogatására Közép- és Kelet-Európában. Jelenleg két helyszínen, Budapesten és Szegeden működik több mint 550 munkahellyel. Budapesti központja mintegy 500 munkavállalót foglalkoztat, akik 38 országból érkeztek és 23 nyelven – angol, német, francia, olasz, spanyol, portugál, holland, dán, norvég, svéd, finn, orosz, román, cseh, szlovák, észt, lett, szlovén, bolgár, lengyel, magyar, török és indonéz – állnak az ügyfelek rendelkezésére. 2014 júliusában nyitotta meg második szolgáltató központját Szegeden, ahol a világ egyik legnagyobb mobilkommunikációs vállalata számára végez ügyfélszolgálati tevékenységeket. 

SOCIAL BOX