Egyre fontosabbá válik a minőségi kávéfogyasztás az irodákban is

Különösen a kávénál feltűnő a jelenség, mondhatni reneszánszát éli a fekete koffeines „csoda”. Kéz a kézben ezzel fejlődik az irodai kávézás is: nem véletlen, hiszen életünk egy jelentős részét a munkahelyünkön vagy munkával töltjük, és sok esetben a kávé az a serkentőszer, aminek segítségével produktívabbak és hatékonyabbak lehetünk. És hogy MIÉRT fontos a jó irodai kávé? […]

Különösen a kávénál feltűnő a jelenség, mondhatni reneszánszát éli a fekete koffeines „csoda”. Kéz a kézben ezzel fejlődik az irodai kávézás is: nem véletlen, hiszen életünk egy jelentős részét a munkahelyünkön vagy munkával töltjük, és sok esetben a kávé az a serkentőszer, aminek segítségével produktívabbak és hatékonyabbak lehetünk. És hogy MIÉRT fontos a jó irodai kávé?

„A jó irodai kávé státuszszimbólum. Azt jelzi, hogy a munkáltatónak és a dolgozóknak fontos a minőség – a legapróbb részletekig, ez egyfajta névjegy, amit letesz a kollégák, vendégek, üzleti partnerek elé – a tárgyalóasztalra. Ahogy egy vállalat kiválasztja a megfelelő autóflottát vagy a lehető legkényelmesebb irodai széket, ugyanilyen körültekintéssel kell eljárni a kávé esetében is” – véli Virág Gábor, a Nespresso Business Solutions Key Account Managere hozzátéve, hogy a bár a „jó kávé” relatív fogalom, ám minden esetben a minőség az, ami miatt a fogyasztók elégedettek lesznek.

A minőség a kávé, a kávégép és a szolgáltatások terén, ez ugyanis az a 3 alappillér, amin felejthetetlen kávéélmény nyugszik. „Önmagában a finom kávé még nem elég. Kell hozzá egy megfelelő kávégép is, ami pont úgy készíti el a kedvenc kávénkat, ahogy kell: a megfelelő hőfokon és nyomással. Mindezt pedig a szolgáltatások minősége teszi verhetetlenné.”

Izgalmas trendeket figyelhetünk meg tehát az irodai szolgáltatások terén – legyen szó belső építészetről, technológiáról vagy akár a kávémegoldás kiválasztásáról is – ezek ugyanis mind hozzájárulnak a vállalati arculat kialakításához.

SOCIAL BOX