A Deloitte trendi irodái Budapesten és Amerikában
Budapesten
A Deloitte budapesti irodája nemrég megújult, ennek köszönhetően Az Év Irodája versenyen dobogós helyezést értek el. Még 2014 végén kezdték meg a tervezést az Erick van Egeraat által fémjelzett ikonikus épületben a Dózsa György úton, ahol a cég több mint 500 szakértője dolgozik. A belsőépítész a MádiLáncos Studio volt, míg a kivitelezést a DVM végezte. A Deloitte munkahelyének felújítása öt szintet érintett, ahol az egyik szintet részben az ügyfelek fogadására rendezték be.
Az átalakítás egyik fontos célja volt, hogy a korábban több szinten elhelyezkedő munkaállomásokat két nagy egybefüggő térbe koncentrálják, elősegítve a funkciók és a projektcsoportok közötti kollaborációt. Az ügyféltér megnövelése és megújítása szintén fontos eleme volt a projektnek, hogy ezek a területek is reprezentálják a Deloitte által képviselt minőséget. Az átalakítás egyik legfontosabb szempontja az átlátható, világos irodaterek biztosítása volt; a cél elérése érdekében a homlokzatokat és a belső átriumokat felszabadítva bevonták a Városliget látképét is. A Deloitte márka egyik alapértéke az innováció, amelyet a megújult irodaterekben mind a műszaki megoldások, mind a technológia integrációja elősegíti.
São Paulóban
Brazíliában pedig Athié Wohnrath Associates tervezte az új, 12 ezer m2-es irodát még 2014-ben. A cég a Golden Tower nevezetű vadonatúj irodaházba költözött São Paulo déli részén, ahol kilenc szintet foglaltak el. A kiválasztott irodaház a metropolisz egyik legmodernebb épületeinek egyike, ahol a fenntartható technológiák előtérbe kerültek. A költözés egyben jelzésértékű is volt a piac számára, hiszen bizonyította, hogy a Deloitte fejlődése és térnyerése töretlen a hatalmas országban. A cég összes brazíliai dolgozójának több mint felét, azaz csaknem 3000 főt kellett elhelyezni az új főhadiszálláson.
Nem csak az irodaház anyaghasználata és üzemeltetése környezettudatos, hanem maga az iroda is elnyerte a LEED minősítés ezüst fokozatát. A projekt komolyságát és mélységét igazolja az is, hogy csaknem nyolc hónapig tartott a teljes kialakítási folyamat. Az új helyszín nem csak költözést és létszámbővülést jelentett a Deloitte számára, hanem egy vadonatúj munkakultúra, az ún. Next Generation Workplace (NGW) koncepció megvalósítását is eredményezte, amely hat fő jellegzetességre épül: rugalmasság, innováció, integráció, mobilitás, kapcsolat és fenntarthatóság. Ezek elősegítik a munkakapcsolatokat és vonzó munkakörnyezetet teremtenek a kollégák számára.