Irodát bővített a Deloitte

A 2015-ös nagy átalakítást követően, 2021-ben a meglévő részek mellé újabb egységekkel bővült az összesen 850 főt foglalkoztató világcég irodája a Park Átrium Irodaházban.

A több mint 3000 négyzetméteres, másfél éven át tartó bővítést három fázisban tervezte és építette meg a DVM group csapata.

A Deloitte értékeire felépített belsőépítészeti koncepció alappilléreit leginkább a magas minőségben kortárs, ember közeli és felhasználóbarát szavakkal jellemezhetjük. A brand elemek szorosan kapcsolódnak az anyaghasználathoz, amibe világos fa- és a természetben található tört kékes-zöldes színek kerültek. A cég kör motívuma a terekben direkt módon, képzőművészeti alkotásokon és absztrahált módon is megjelenik, emelett a belső tájékoztató rendszer alap elemeiként is szolgál.

A dizájnötletek a következő három fő vonal mentén születtek.

– Human & Natural – Holisztikus szemlélet a biofília és az időtlen design alkalmazásával, érzelmi kötődés a környezethez a természetes anyagokon keresztül.

– Clear & Global – A globális márkaértékek visszatükrözése a természetes fény játékával, világos színek használata letisztult és fókuszált dizájnnal.

– Confident & Local – Támogató terek, amelyek reflektálnak a helyi értékekre és a munkamódszerek sokszínűségére.

A tervezési munka a DVM group saját fejlesztésű munkatérkialakítási módszertanával indult, amelyben interjúk segítségével térképezték fel a Deloitte egyes osztályainak igényeit. Ennek eredményeképpen a 4.emeleten egy elegáns, míg a földszinten egy sokkal lazább tér tervezése volt a feladat, az itt dolgozók szükségleteit és munkastílusát lekövetve.

Ha megnéznéd az irodáról készült képeket vagy többi nevező pályázatát is, ITT megteheted!