Az Év Irodája Verseny – Indul a nevezés!
Az Év Irodája versenyt immár nyolcadik alkalommal rendezzük meg, melynek idei témája az ember és az őt körülvevő épületek, a falak és a bennük élők kapcsolata.
Belegondoltál már abba, hogy életed nagy részét épületekben töltöd? Az otthonod, a munkahelyed, a bevásárlás, a szórakozás, minden négy fal közé van szorítva. Éppen ezért nem mindegy, milyen környezetben végzed a mindennapi teendőket.
Nincsenek kötött szabályok, a munkavégzés helyszíne már nem kizárólag az iroda. Legyen az iroda a második otthonod, és fordítva – dolgozz otthonról, alakíts ki magadnak egy irodai környezetet. Sőt, dolgozz akárhonnan! Menet közben a parkban, vagy ülj be egy kávézóba esetleg szervezz meetinget egy közeli étterembe. A lényeg, hogy bárhol is dolgozz, érezd jól magad!
A versennyel egyik célunk, hogy hirdessük a well-being eszméjét, hogy töltsük hasznosan, de kellemes az időnket, bárhol is legyünk.
Nevezni különféle kategóriákban lehet, melyeken a piaci trendeknek megfelelően évről évre változtatunk, hogy minden versenyezni vágyó cégnek lehetőséget adjunk. Idén 12 kategóriában indulhatnak a versenyzők, ezek a következők: Az Év Irodája, Az Év Irodaháza Bérlői Díj, Az Év Új Ingatlanfejlesztése, Az Év Legzöldebb Projektje, Az Év Tervezett Projektje, Az Év Facility Management Cége, Az Év Property Management Cége, Az Év Asset Management Cége, Az Év Belsőépítész Cége, Az Év Tanácsadó Cége, Az Év Ingatlanpiaci Személyisége, valamint Az Év Közösségi Tere, ami megannyi lehetőséget kínál a nevezők számára.
Az Év Közösségi Tere
Idén egy új kategóriát vezetünk be, mellyel célunk, hogy ne csak a hagyományos értelemben vett irodákat értékeljünk, hanem minden olyan helyiséget, ami munkavégzésre ad lehetőséget. Olyan innovatív és inspiratív tereket szeretnénk bevonni a versenybe, ahol az emberek szívesen dolgoznak az irodaházakon kívül is. Lehet kávézó, étterem vagy közösségi iroda, lehet bármilyen helyiség, ami kapcsolatépítés és közösségformálás szempontjából kiemelkedő. Ezeket a helyszíneket több szempont szerint értékeljük, például mennyire használják a közösségi média lehetőségeit, milyen jellegű közösségi programokra van lehetőség, vagy milyen egyéb szolgáltatásokat kínál a hely.
A verseny több hónapig tart, melynek végén szavazással dől el, kik nyerték el a legjobbaknak járó díjakat. A végleges döntést egy független, ingatlanpiaci szakemberekből álló szakmai zsűri hozza meg. A verseny végkimenetelébe a szakmai zsűrin kívül a közönségnek, így az adott cégen belül dolgozóknak is van beleszólásuk, a szavazók véleménye összesen 10%-át teszi ki a végleges szavazatoknak (tehát 90%-ban a zsűri, 10%-ban a közönség dönt). Tavaly kilenc kategóriában összesen 136 nevezés érkezett, a névadó kategóriában különösen nagy verseny zajlott, hiszen 62 iroda indult, amelyek a legkülönbözőbb tevékenységet végző cégeket képviselték Budapesten és vidéken.
A VIII. Az Év Irodája versenyre november 30-ig lehet nevezni, majd ezt követően, december 1-jén indul a közönségszavazás, ami egészen január 15-ig tart majd. A nyertesek kilétét 2018. február 8-án fedjük fel a nagyközönség előtt egy ünnepélyes Gálaest keretében.
A versenyre nevezni ITT lehet, rövid bemutatkozóanyagok és fényképek feltöltésével.