Kellően Instagram-kompatibilis az irodád?

ADOBE San Jose-i irodájuk újradefiniálása során az Adobe Systems Inc. több interaktív művészeti teret is létrehozott, köztük egy olyan helyiséget, amely úgy néz ki, mintha az iroda teljesen fejjel lefelé lenne: a bútorok a plafonon, a mennyezeti lámpák a földön – gondoljuk csak el, milyen kreatív képek születhetnek itt! Néhány szoba pedig élő időkapszulaként funkcionál, […]

ADOBE

San Jose-i irodájuk újradefiniálása során az Adobe Systems Inc. több interaktív művészeti teret is létrehozott, köztük egy olyan helyiséget, amely úgy néz ki, mintha az iroda teljesen fejjel lefelé lenne: a bútorok a plafonon, a mennyezeti lámpák a földön – gondoljuk csak el, milyen kreatív képek születhetnek itt!

Néhány szoba pedig élő időkapszulaként funkcionál, belső dekorációival visszarepíti a kollégákat a cég egyik mérföldkövének számító évbe. Például a kilencvenes évekbe, ahol retro számítógépes cuccokkal is találkozhat az ember.

Ha valaki képet posztol a munkahelyéről, az #adobelife hashtaggel osztja meg a nagyvilággal, hogy lássák az ismerősei, milyen cool helyen dolgozik.  

BUZZFEED

A BuzzFeednek van egy külön “selfie spot”-ja az irodáiban, ráadásul a tökéletes kép érdekében matricákkal jelölik a padlón, hogy hova álljon az ember, ha egy jó fotót akar lőni. Minden irodának saját instagram-fiókja van és egyedi hashtagjük is, pl. #BuzzFeedUK.

A cég nézetének alapvető lényegi eleme az információmegosztás, így nem véletlen csempészték be ezt a fajta transzparenciát az irodába is: a közösségi média segítségével mindenki mindenkiről tudja, hogy éppen hol van.

Sok visszajelzés érkezett, hogy a kollégák és a vendégek fotói alapján szívesen dolgoznának a cégnél, így ez egy kitűnő instagram kampánynak is bizonyul.

WEWORK

A WeWorknél fontosak mind a 230 ország értékei, ahol irodájuk van, így a Föld bármely pontján is legyen a WeWork, az iroda garantáltan tükrözi az adott város kultúráját.

A munkahelyek kedvenc elemei a neon feliratok, melyek mágnesként vonzzák a tekintetet minden fényképen, de más buzdító feliratokkal is szívesen pózolnak a coworkerek.

Többek között ezekkel a módszerekkel szeretnék „irodába” csábítani a home officereket.

LINKEDIN

Azonban a figyelemfelkeltő feliratok a LinkedIn háza tájáról sem hiányozhatnak. A 2017-ben átadott Sunnyvale-i központban csak úgy hemzsegnek a céges szlogenek és logók.

A munkavállalók egyik kedvenc falrésze a “Wheel of Dream Jobs” névre hallgat, ahol egy szerencsekereket pörgethetnek meg. A kipörgetett úticélt és foglalkozást, ha úgy gondolják, akár meg is valósíthatják, például ki ne szeretne Balin úti történeteket írni?

A falak más érdekességet is tartogatnak, például az egyikre egy főnix szárnyai vannak felfestve, ami előtt remek fotókat lehet készíteni.

INFLUENSTER

Az Influenster talán kevéssé ismert itthon, ez egy olyan cég, amely egy applikáción keresztül mutatja be az influencerek által tesztelt termékeket. A New York-i irodát 2017-ben nyitották, ahol számtalan menő insta-kép készítésére van lehetőség.

Például egy tökéletesen megvilágított szelfi tükör van az ide érkező influencerek segítségére abban, hogy jó képeket készíthessenek magukról.

Az irodában egy hatalmas falrészletet betöltő James Goldcrown festmény szolgál a fotók hátteréül.

 

g több irodadizájnra vágysz? Látogass el Instagram oldalunkra!

 

SOCIAL BOX