Ezek voltak a tavalyi év legjobb proptech megoldásai

A szervezők továbbra is várják a jelentkezőket. Ha még szükséged van egy kis inspirációra a nevezéshez, nézd meg, hogy a 2018-as Az Év Irodája versenyen milyen proptech megoldások kerültek a döntőbe és ki bizonyult a legjobbnak. Invensol Hungary Kft A tavalyi pályázók közül az Invensol Hungary Kft. által fejlesztett Space and Asset Managment bizonyult a […]

A szervezők továbbra is várják a jelentkezőket. Ha még szükséged van egy kis inspirációra a nevezéshez, nézd meg, hogy a 2018-as Az Év Irodája versenyen milyen proptech megoldások kerültek a döntőbe és ki bizonyult a legjobbnak.

Invensol Hungary Kft

A tavalyi pályázók közül az Invensol Hungary Kft. által fejlesztett Space and Asset Managment bizonyult a legjobbnak. A SAM egy olyan innovatív rendszer, ami a globális és regionális vállalatokat segíti a rugalmas munkakörnyezet megvalósításában, pontosabban az úgynevezett okos irodák működtetésében.

A SAM feltérképezi az okos irodát, megjeleníti az egyes munkaállomásokhoz tartozó eszközöket, melynek köszönhetően a felhasználók lefoglalhatják kedvenc asztalukat egy napra, vagy akár több hónapra.

Egy okos iroda folyamatosan alkalmazkodik a felhasználók igényeihez. Nem tart fenn kihasználatlan tereket és eszközöket, ezzel biztosítja a környezettudatosságot, és természetesen költséghatékonyan üzemel. A munkavállalók számára, mindehhez, egyszerű és kényelmes hozzáférést biztosít, figyelembe véve az egyéni és csoportos igényeket. Legyen szó akár egy rövid távú projektről, amely intenzív, közös munkát igényel a projekt tagoktól, vagy éppen azokról a munkatársakról, akik rendszeresen kívánnak élni a távmunka lehetőségével.

A munkáltató számára pedig fontos, hogy az eszközei hatékony kihasználtságáról gyors és átlátható kimutatásokat kaphasson a megfelelő optimalizálás érdekében. A SAM biztosítja a valós idejű, nagyszámú adatok elemzését és konszolidációját a menedzsment számára.

A rendszer több modulból épül fel, mely lehetővé teszi, hogy a különböző funkciók más és más hozzáférésekkel, biztonsági szinttel, valamint más megjelenítési felülettel rendelkezzenek. 

A felhasználók akár 25%-os ingatlanköltség megtakarítást is elérhetnek a rugalmas munkakörnyezet bevezetésével és a személyre szabható SAM támogatásával.

UP2VR

Bár nem az első, de a dobogó egyik csillogó helyét az UP2VR szerezte meg. A XXI. századi látványtervezési megoldásokra specializálódott proptech startup új technológiás interaktív és immerzív értékesítési eszközöket fejleszt ingatlanfejlesztők számára.

A Rematerial interaktív VR-bejáráson a leendő lakás- vagy irodatulajdonos jelen lehet a még meg sem épült ingatlanában, bejárhatja és átélheti a teret úgy, ahogy az csak a virtuális valóságban lehetséges. Sőt, gombnyomásra variálhatja a berendezést, változtathatja a falak színét, a bútorok anyagát és még fényviszonyokat is.
Az UP2VR Rematerial egy olyan alap, mely látványaival önmagában megkülönböztető tényező – de a megrendelőre szabott egyedi alkalmazásfejlesztés az, ami igazán ütőképes fegyverré teszi. Legyen szó bútorgyárról, mely a VR-térben a teljes termékkínálatát be tudja mutatni kis helyen, irodaház-üzemeltetőről, aki a látványon túl szövegbuborékok formájában praktikus információkat is közölni kíván az érdeklődőkkel  vagy ingatlanfejlesztőről, akinek az új társasházi projektjében olyan gyönyörű a kert, hogy azt hajnali, délutáni és napnyugtai fényviszonyokkal is be akarja mutatni.

Helix Kft.

Szintén a döntősök közé került a Helix Kft., egy széleskörű adatforrásokon alapuló, és komplex információkat egyszerűen – szinte egy mutatóra redukáló – interaktív térképes megoldással, ami egy-egy lokáció kapcsán egyszerre mutatja meg:

– a közelben lévő lakásokra és lakókörnyezetre vonatkozó információkat
– a helyben lakó háztartások demográfiáját, élethelyzetét és tipizált vásárlói kosarát
– a környéken megforduló emberek becsült jövedelmi/vagyoni helyzetét
– a közelben lévő munkáltatókat, céges információikat és dolgozóikra vonatkozó információkat
– a környéken mozgó tömegek irányát és vonulási útvonalát
– az irodaházakat és elérhető szolgáltatásokat
– a környék egészségügyi szolgáltatóinak, oktatási intézményeinek főbb adatát,
és minden környéken lévő és utcára nyíló üzlet/bolt leíró információit.

Mindezzel egy olyan eszközt adtak a felhasználók és a bérlők kezébe, ami segít meghatározni a számukra legideálisabb helyet az új üzlet kiválasztásához. A bérbeadók számára pedig egy olyan információhalmazt nyújt, amivel megtalálhatják a legjobb (legtöbb profitot realizáló és hosszú távon működőképes) bérlőket.

A rendszer ezeken túlmenően rengeteg olyan információt biztosít egy-egy lokációval kapcsolatban, amellyel retail értékesítési kampányokat (pl.:szórólapozási tevékenységet) lehet optimalizálni vagy mikro-piaci információkat szolgáltatni akár település/utca/házszám szinten.

A felhasználók vállalkozások sokkal tudatosabb és tényekkel alátámasztott, megalapozott döntéseket hozhatnak, és ebből adódóan hosszútávon fenntartható és profitábilisabb a működésük. 

Keocko Holding Kft.

A harmadik cég, akit a zsűri a döntősök közé választott, a Keocko Holding Kft., aki egy komplett vásárlói analitika megoldást integrált egy berendezésbe, ami képes az emberek számlálására, a kihasználatlan területek felderítésére, a visszatérési szokások elemzésére, a vásárlók által használt mobiltelefon típusok meghatározására, korcsoportok és nemek arányainak maghatározásra, átlagos tartózkodási idők kimutatására, a leginkább bejárt útvonalak felfedezésére.

A 2018-ban kifejlesztett mikroszámítógép komplett videó és WIFI analitikai algoritmusok futtatására is alkalmas, tartalmaz beépített kamera és hőkamera modulokat, és kizárja a hasonló eszközökben előforduló problémákat.

VAN EGY JÓ ÖTLETED?

Ez lehet életed nagy dobása, váltsd valóra a milliókat érő álmodat!

Ne várj tovább, jelentkezz most!

SOCIAL BOX