Teltházzal zajlott le az üzleti élet idei legnagyobb eseménye, a Business Fest
A színes programnak köszönhetően már az esemény előtti napokban minden jegy elkelt, és végül több mint 4000 látogató vett részt a különleges rendezvényen.
Az egész napos rendezvény az első olyan kötetlen üzleti esemény volt, ahol a különböző területek szabad kapcsolódásának adtak teret, mindezt azzal a céllal, hogy a folyamatosan változó világban támogassák az új együttműködési stratégiák kialakítását.
A Business Fest négy szakmai fesztiválnak teremtett platformot, ahol a közösségek kapcsolódásával és a területek határainak átlépésével döntötték le a korlátokat, így együtt kezdtek új szinergiákat, valamint kooperatív stratégiát építeni.
Az Év Irodája programjában a verseny győztesei mellett hazai és külföldi előadók adtak aktuális helyzetjelentést az irodapiaci trendek alakulásáról, a leggyakrabban elkövetett hibákról és az irodakialakítás hatékonyság növelését célzó megoldásokról. Az Év Irodája mellett az E-Commerce Fest keretében is izgalmas előadásokat hallgathattak a résztvevők, a HR Fest és az IT Fest pedig átlépett a humán erőforrás és a digitális lét határain.
“Az esemény szervezőivel közös motivációnk és fő célunk, hogy teret adjunk egy teljesen újragondolt szakmai diskurzusnak és a határok lebontásának, lehetőséget teremtsünk egymás kihívásainak alaposabb megismerésére, illetve a közös élmény és az inspiráló beszélgetések adta lendülettel új szintre lépjünk – hangsúlyozta Fodor Dániel, Az Év Irodája Kft. Ügyvezetője
A HR Fest idén összefogott más úttörő rendezvényekkel azért, hogy elhozza az év legmenőbb szabadtéri szakmai fesztiválját, ahol a HR, IT, irodapiac és e-kereskedelmi piac együtt tudta kötetlenül építeni a közös üzletet és a mindannyiunk által elképzelt munkahelyeinket.
Ideje együtt a szakmai párbeszédet új, nyitott platformra helyezni, hiszen az üzleti eredmény nem egy-egy terület saját sikere – tette hozzá Tóth Gergely, a HR Fest és IT Fest alapítója, a Business Fest ötletgazdája.