Új irodába költözött az idén 20 éves All You Can Move SportPass

A kialakítás során nem csak a minőségi bútor- és anyagválasztásnak szenteltek figyelmet, hanem a kollégák és az ügyfelek jó közérzetét is a legfontosabb szempontok közé sorolták. Az AYCM ötlete Schneider Balázstól származik, aki két évtizede megálmodta a több helyen használható sportbérletet. Az alapító házaspár – dr. Mihalik Zsuzsa és Schneider Balázs – már akkoriban felismerték, […]

A kialakítás során nem csak a minőségi bútor- és anyagválasztásnak szenteltek figyelmet, hanem a kollégák és az ügyfelek jó közérzetét is a legfontosabb szempontok közé sorolták.

Az AYCM ötlete Schneider Balázstól származik, aki két évtizede megálmodta a több helyen használható sportbérletet. Az alapító házaspár – dr. Mihalik Zsuzsa és Schneider Balázs – már akkoriban felismerték, hogy a cégvezetők feladatai közé tartozik az alkalmazottaik egészségmegőrzése is. A SportPass megalkotásával egy olyan eszközt adtak a döntéshozók kezébe, amivel testmozgásra ösztönözhetik a munkavállalóikat. A rendszer népszerűsége abban rejlik, hogy meghagyja a választás szabadságát a klubtagok számára.

Az AYCM cégfilozófiája szerint az egészségkultúra jelenti az új társadalmi felelősségvállalást:

„Azt valljuk, hogy a társadalmat makroszinten kell egészségessé tenni, és ebben a döntéshozóknak óriási felelőssége van. Az egészséges életmód feltételeinek a megteremtése – amelynek a megfelelő táplálkozáson és a dohányzásról való leszokáson kívül szerves része a rendszeres testmozgás – vezetői szintre került. Mi azt az üzenetet kommunikáljuk a munkatársaink felé, hogy itt törődnek velük. Fontos számunkra, hogy jól érezzék magukat a munkahelyükön, azaz a vállalatnak legyen lelke, gerince és komfortzónája. A jó közérzet megteremtésében fontos eszköz az irodai környezet, egy olyan miliő, ahol jó hangulatban, örömmel végezhetik el a feladataikat. Az All You Can Move korábban lakásokban szétszórva működött, de már akkor is érezték az oda érkező ügyfelek, hogy jó érzés itt dolgozni, sőt, sokan klubtagokból lettek kollégák.” 

Most a cég következetes építkezésének köszönhetően lehetőség nyílt egy olyan irodai környezet megteremtése, amely otthonos, jól tükrözi a vezetőség üzenetét, és méltó módon képviseli az eddig elért eredményeket. Ezért esett a választás az Europa Design bútoraira, amelyek a letisztult megjelenésen és a modern designon túl magas fokú kényelmet nyújtanak. Mindemellett az ergonómia is nagy hangsúlyt kapott, ezért a dolgozók számára a Herman Miller Sayl irodaszékeit, a vezetői irodákba pedig az Aeron típust választották.

A 600 négyzetméteres irodatérben a világos alapszínekhez minden helyiségben társul egy élénkebb árnyalat is, illetve a cég 20. születésnapjára emlékeztető arany szín. Az egyes osztályokat a tevékenységükre jellemző motívumokkal díszítették – az értékesítésen papagájos tapéta került a falakra, a pénzügyi igazgató trófeákat kapott, az ügyfélszolgálaton megjelenő cool angel fekete napszemüvegben azt jelzi, hogy mindent “kedvesen” intéznek el. A termékfejlesztésen a jógázó majmok és a bicikliző nyulak, míg a nagy tárgyalóban 20-as évekbeli akrobaták hívják fel magukra a figyelmet.

Az ügyfélszolgálati tér kényelmes és látványos várószigete mellett a kollégák számára is kialakítottak két akusztikus szófából (Martex Inattesa) és kis fotelekből (Profim Sorriso) álló szigeteket, ahová elvonulhatnak beszélgetni anélkül, hogy zavarnák az asztaluknál dolgozó munkatársaikat. 

Az AYCM és az Europa Design nemcsak az új iroda berendezésében működtek együtt. Mivel mindkét cég tevékenységének a középpontjában az egészséges munkavállalók állnak, közös platformra találtak a Benefit Price zsűrijében. A díjat a Humánpolitika Közhasznú Egyesület hozta létre azzal a céllal, hogy megismertessék és elismertessék a wellbeing programokat, amelyekbe egyaránt beletartozik a sport, a mozgás, és az ergonómiailag megfelelő berendezés.