Voltál már 12 hétig szabin? Ausztráliában lehetnél

A kezdeményezés célja, hogy a vállalat hagyja, sőt, ösztönözze a munkatársakat a kikapcsolódásra. Ez a megoldás szemmel láthatóan kiemelkedik a rongyosra ismételt HR eszközök közül, amelyek az egyre erősödő, rugalmas munkavégzés iránti igény kielégítését célozzák meg. Az E&Y esetében a családos dolgozók és a még gyermektelenek is élhetnek a lehetőséggel, vagyis szabadon dönthetnek, hogy a nyári szünet […]

A kezdeményezés célja, hogy a vállalat hagyja, sőt, ösztönözze a munkatársakat a kikapcsolódásra. Ez a megoldás szemmel láthatóan kiemelkedik a rongyosra ismételt HR eszközök közül, amelyek az egyre erősödő, rugalmas munkavégzés iránti igény kielégítését célozzák meg.

Az E&Y esetében a családos dolgozók és a még gyermektelenek is élhetnek a lehetőséggel, vagyis szabadon dönthetnek, hogy a nyári szünet alatt szabadságra mennének, vagy egy ugyanilyen hosszú időszakra inkább részmunkaidőben dolgoznának. 

Ha ez még nem lenne elég vonzó, a vállalat még egy extrát kínál a munkatársak számára. Az iskoláskorú gyereket nevelő szülők számára biztosítják, hogy a tanítási szünetekhez igazodjon a munkaidejük, így megtakarítva azt a rengeteg „gyereklogisztikára” fordított időt.

A cég szóvivője szerint a lépéssel olyan karrierélményeket szeretnének szerezni – elsősorban az Y és Z generáció számára – ami hosszú távon a vállalatnál tartja őket.

Az első felmérések igazolják az elvárt sikert. A munkavállalók elégedettsége és lojalitása ugyanis jelentősen emelkedett az új rendszer bevezetése óta.

Mi pedig abban reménykedünk, hogy mihamarabb hazánkban is megjelennek az Ernst & Young példáját követő kezdeményezések, és a munkavállalók több teret kapnak az életre.

Ha érdekelnek az employer branding és a megtartás leghatékonyabb eszközei, gyere el az októberi Office XPO-ra és légy részese Magyarország első irodatér fesztiváljának!

 

SOCIAL BOX