OfficeXPO – irodatrendek a Blue Business Interior és a floor by Blue standján

– Mi volt a Blue Business Interior & floor By Blue standjának koncepciója? – Mi hiszünk abban, hogy az irodateret tudatosan kell tervezni, amelyben a legfontosabb tényező az ember. Ma a munkaerőpiaci kihívások miatt minden a dolgozóról szól, akár toborzásról, akár megtartásról beszélünk, hiszen az a vállalat célja, hogy a kollégáik a legtöbbet ki tudják […]

– Mi volt a Blue Business Interior & floor By Blue standjának koncepciója?

– Mi hiszünk abban, hogy az irodateret tudatosan kell tervezni, amelyben a legfontosabb tényező az ember. Ma a munkaerőpiaci kihívások miatt minden a dolgozóról szól, akár toborzásról, akár megtartásról beszélünk, hiszen az a vállalat célja, hogy a kollégáik a legtöbbet ki tudják hozni magukból, hozzájárulva a cég sikeréhez.

Ennek megfelelően minden kialakításnak, irodabútornak, padlóburkolatnak és kiegészítőnek ezt a célt kell szolgálnia legyen az akár egy kollaborációs tér vagy éppen egy közösségi zóna, ahol kötetlen, informális megbeszéléseket folytathatnak le a kollégák.

Mindemellett fontos volt számunkra, hogy az elméleti megközelítéseken túl gyakorlati tanácsokkal is segíthessük az érdeklődőket, így 4 különböző típusú interaktív workshoppal készültek szakértőink – problémafeltárás, stratégiai téralkotás, akusztikai megoldások és tervezés témakörében.

– Milyen irodatrendek dominálnak manapság, amelyek a kiállítási standon is megjelennek?

– Kutatások igazolják, hogy otthoni környezet pozitív hatással bír a teljesítményre, így egyre inkább elmosódtak a határok az otthon és az iroda között. Ennek megfelelően manapság a cégek nagyobb hangsúlyt fektetnek az otthoni hangulat megteremtésére, az együttműködő terek létrehozására, amelyek a mai munkahelyek meghatározó elemei. Kiállítói standunkon ezt szeretnénk bemutatni: hogyan tudják az ügyfelek becsempészni a munkahelyre az otthoni hangulatot, legyen az bútor, padlóburkolat, vagy éppen egy növény, képzőművészeti alkotás.

Másrészt manapság reflektorfénybe került a stratégiai téralkotás, ahol is az irodakialakítás első lépéseként magát a teret kell professzionálisan makro- és mikro szinten megalkotni, az egyes funkciókat elhelyezni, aztán következhet a belsőépítészet, amely mindezt felöltözteti és különböző kialakítási és termék megoldásokkal realizálja.

– Mi a véleményetek az OfficeXPO-ról, hiszen első alkalommal került megrendezésre?

– Jó kezdeményezésnek tartjuk, hiszen kiváló platform arra, hogy egy nap alatt szinte annyi ügyféllel vagy szakmabelivel találkozhassunk, mint átlagos esetben akár fél év alatt. Jó látni a többi kiállítót is, hiszen ez visszajelzés nekünk, hogy jó úton járunk. Mindenképpen hiánypótló rendezvény, hiszen eddig nem volt egy olyan meghatározó kiállítás Magyarországon, ahol az irodaterek kerültek fókuszba.

SOCIAL BOX