OfficeXPO – Ilyen lett az Arch-Studio különleges installációja
– Egy igazán egyedi standot állítottatok fel itt az OfficeXPO-n. Mi volt a koncepciótok?
– A szlogenünk az Art of Office Design volt, hiszen mi az irodatervezést próbáljuk más oldalról megközelíteni. Alapvetően egyénre, személyre szabott munkahelyeket tervezünk, amelyet az OfficeXPO-n felállított standunk is képvisel. Szerettünk volna kilépni a komfortzónából, és nem egy sztenderd tárgyalót rendeztünk be, hanem egy fényinstallációt hoztunk létre, vagyis a leendő teret modelleztük a fény segítségével. Ezt erőteljes, geometrikus bútorokkal egészítettük ki, és így kaptunk egy egységes kompozíciót.
– Milyen trendeket tapasztaltok az irodapiacon, milyen igényeket fogalmaznak meg az ügyfeleitek?
– Egyre népszerűbbek az egyedi irodaterek, minden cég a saját brandjéhez és a saját kultúrájához szeretné a munkahelyét igazítani, ezért az egyedi tervezés előtérbe került.
– Az Arch-Studio Az Év Irodája versenyen is sikeresen szerepelt 2017-ben, hiszen a győztes ACG reklámügynökség irodáját terveztétek. Ez hogyan hatott később a munkátokra?
– Az ACG irodáját a dolgozók a mai napig szeretik, éppen a minap vettünk részt egy eseményen az Office Week keretében, ahol a cég munkatársai beszéltek arról, hogy minden bútor, berendezési tárgy ugyanott található, ahová anno helyeztük, vagyis tényleg jól működő teret sikerült létrehoznunk. Mi nemcsak irodatervezéssel, hanem családi házakkal és középületekkel is foglalkozunk, de Az Év Irodája díj lehetőséget adott arra, hogy az irodapiacon is aktívabban dolgozhassunk, ezért is vagyunk itt az OfficeXPO-n, hogy még több feladatot vállalhassunk.
– Mi a véleményetek az OfficeXPO-ról, hiszen a háromnapos rendezvény első alkalommal került megrendezésre?
– Szuper kezdeményezés, nem is volt kérdés, hogy itt szeretnénk lenni az első OfficeXPO-n. Nagyon magas a rendezvény színvonala, izgalmas standok születtek meg erre a három napra. A tervezők tovább mélyíthették a kapcsolatot a forgalmazókkal, én csak ajánlani tudom mindenkinek.