A Science Parkba költözött a TAKENAKA irodája

Amíg az idei indulók izgatottan várják az eredményhirdetést, mi feltettünk nekik pár kérdést, hogy megismerhessük az új irodájuk történetét. Ezúttal a Japánban több mint 400 éves múltra visszatekintő TAKENAKA új irodáját vettük górcső alá. A cégcsoport Európában 45, Magyarországon 25 éve van jelen “Design and Built” építőipari tevékenységével. Irodájuk 2019. novemberében Budapest belvárosából a Science Park irodaházba […]

Amíg az idei indulók izgatottan várják az eredményhirdetést, mi feltettünk nekik pár kérdést, hogy megismerhessük az új irodájuk történetét.

Ezúttal a Japánban több mint 400 éves múltra visszatekintő TAKENAKA új irodáját vettük górcső alá. A cégcsoport Európában 45, Magyarországon 25 éve van jelen “Design and Built” építőipari tevékenységével. Irodájuk 2019. novemberében Budapest belvárosából a Science Park irodaházba költözött, ahol az új területet saját maguknak tervezték és kivitelezték.

A költözéssel elsősorban egy jól működő, kényelmes és inspiráló munkakörnyezet megteremtése volt a cél, illetve az új iroda kialakítása ügyfeleik számára mintaként szolgálhat, bizonyítva hozzáértésüket a naprakész, gazdaságos funkcionalista tervezés és magas színvonalú kivitelezés terén. Mindezeken túl megvalósítottak több, jelenleg elérhető csúcstechnológiával tervezett és kivitelezett belsőépítészeti elemet is.

Czirják Ágnes, a TAKENAKA Europe GmbH Hungary Branch építésze mesélt a részletekről.

MI VOLT AZ ÁTALAKÍTÁS/ÚJ TÉR KIALAKÍTÁS FŐ CÉLJA?

Az elmúlt években egyre többen lettünk, és az előző helyen már nem fértünk el egy irodaszinten, ami nehezítette a közös munkát. Ez indokolta a költözést.

MIRE VAGYTOK A LEGBÜSZKÉBBEK AZ ÚJ TÉRBEN?

Elsősorban arra, hogy mindent mi terveztünk és kiviteleztünk, de ha belsőépítészeti elemet szeretnék kiemelni, akkor az a recepció kialakítása.

HOGYAN TUDTÁTOK BEVONNI A MUNKAVÁLLALÓKAT A FOLYAMATBA?

Egyéni és csoportos véleményeket gyűjtöttünk az előző irodáról – hiszen azt ismerték a kollégáink –, és ezek segítségével próbáltuk kialakítani a legoptimálisabb rendszert az új helyszíni adottságok ismeretében.

VAN VALAMI, AMI UTÓLAG MÁSHOGY TERVEZNÉTEK/MÁSHOGY VALÓSÍTANÁTOK MEG?

Több raktározási helyet alakítanánk ki.

TERVEZITEK, HOGY EMPLOYER BRANDING ESZKÖZKÉNT TOBORZÁSRA ÉS MUNKAERŐ MEGTARTÁSRA IS HASZNÁLJÁTOK MAJD AZ IRODÁT?

Mindenképpen! A jelenlegi és leendő munkatársaink, valamint megrendelőink felé is a márkaépítés részének tekintjük az irodát.

Ha érdekel, hogy miként fest az iroda vagy szavaznál rá, ITT megteheted!