A Bank Centerben rendezte be reprezentatív irodáját a Forestay
Amíg az idei indulók izgatottan várják az eredményhirdetést, mi feltettünk nekik pár kérdést, hogy megismerhessük az új irodájuk történetét.
Ezúttal a Forestay Group új irodáját mutatjuk be, amit a Nanavízió tervezett.
A vállalat ingatlanbefektetéseket és fejlesztéseket hajt végre közép-kelet-európai fókusszal. A cégcsoport tagjai lefedik a befektetés- és vagyonkezelés, az ingatlanfejlesztés, a projekt- és építési menedzsment, ingatlankezelés, valamint a generálkivitelezés területét is.
A megfelelő új helyszín keresése során szempont volt a jó lokáció és a reprezentatív környezet, ezért a választás a belvárosra, azon belül pedig a Bank Centerre esett, egyrészt az épület által kínált magas színvonalú szolgáltatások, másrészt a központi elhelyezkedése miatt, hiszen az épület a Szabadság téren, Budapest pénzügyi-igazgatási központjában található.
A 27 fős iroda az épület 10. emeletén, 350 m2-en került kialakításra. Ebben az egységes megjelenésű térben egyszerre kellett megoldani a csoportot alkotó cégek fizikai elválasztását, egyúttal megteremteni a funkcionális kapcsolódások és a szinergikus együttműködés lehetőségét, mely a szervezeti felépítésből adódó központi szolgáltatások miatt is elengedhetetlen volt.
MI VOLT A KÖLTÖZÉS FŐ CÉLJA?
A Forestay Group dinamikus növekedése miatt szükségünk volt egy nagyobb alapterületű irodára, ahol hosszú távon biztosított a működés a cégcsoport valamennyi társasága számára.
MIRE VAGYTOK A LEGBÜSZKÉBBEK AZ ÚJ TÉRBEN?
Az iroda stílusa nagyban tükrözi a Forestay csoportot, mind formákban, mind színvilágban, illetve lehetőséget teremt arra, hogy az összes divízió egy, a számára megfelelő környezetben végezze napi munkáját. A kellemes munkakörnyezet érdekében a kialakítás során magas minőségű, természetes anyagokat használtunk. A Bank Center 10. emeletéről egyedülálló panoráma tárul elénk, amit igyekeztünk a figyelem középpontjába állítani.
HOGYAN TUDTÁTOK BEVONNI A MUNKAVÁLLALÓKAT A FOLYAMATBA?
A munkavállalóink a tervezés első fázisától kezdve részt vettek a folyamatban, így azonnal kiderült, hogy mikre kell hangsúlyt fektetnünk. Nálunk például mindennaposak a közös ebédek, így a konyhát is úgy alakítottuk ki, hogy minél többen tudjanak egyszerre együtt ebédelni. Ugyanilyen sarkalatos pont volt a tárgyalók és telefonáló szobák kialakítása is (ez utóbbi kifejezetten munkavállalói igény volt). A munkatársak kérésére alakítottunk ki zuhanyzót és mobil álló munkaállomást is.
TERVEZITEK, HOGY EMPLOYER BRANDING ESZKÖZKÉNT TOBORZÁSRA ÉS MUNKAERŐ MEGTARTÁSRA IS HASZNÁLJÁTOK MAJD AZ IRODÁT?
Egy neves irodaház gyönyörű irodájában dolgozunk, ahol teljes panorámában csodálhatjuk a várost. Ez önmagában ad egy pluszt a mindennapi munkavégzéshez, ezért bízunk benne, hogy ez is hozzásegít minket a munkaerő megtartáshoz. Amióta átköltöztünk, az interjúra érkező jelentkezőktől folyamatosan pozitív visszajelzést kapunk az irodára vonatkozóan, ami véleményünk szerint jelenthet versenyelőnyt számunkra a toborzási folyamatokban.
A TERVEZÉS SORÁN SZEMPONT VOLT, HOGY INDULNI SZERETNÉTEK AZ ÉV IRODÁJA VERSENYEN?
Bár a tervezés során nem volt szempont, már évek óta indítjuk projektjeinket ezen a versenyen, így abban biztosak voltunk, hogy a saját irodánkat is nevezni fogjuk.
Ha érdekel, hogy miként fest az iroda vagy szavaznál rá, ITT megteheted!