A Fellowes Hungary szerint az irodai környezet legalább annyira befolyásolja a munkavégzés hatékonyságát, mint kollégák

Amíg az idei indulók izgatottan várják az eredményhirdetést, mi feltettünk nekik pár kérdést, hogy megismerhessük az új irodájuk történetét. A Fellowes Hungary Kft. a 102 éves Fellowes Brands nagyvállalat magyarországi képviselete 2011. áprilisában kezdte meg működését. Elsősorban irodai, otthoni munkavégzést hatékonyabbá, biztonságosabbá tévő, saját gyártású termékmegoldásokat kínállnak a vásárlóik számára. Az iratmegsemmisítő, lamináló, spirálozó és vágó gépek […]

Amíg az idei indulók izgatottan várják az eredményhirdetést, mi feltettünk nekik pár kérdést, hogy megismerhessük az új irodájuk történetét.

A Fellowes Hungary Kft. a 102 éves Fellowes Brands nagyvállalat magyarországi képviselete 2011. áprilisában kezdte meg működését. Elsősorban irodai, otthoni munkavégzést hatékonyabbá, biztonságosabbá tévő, saját gyártású termékmegoldásokat kínállnak a vásárlóik számára.

Az iratmegsemmisítő, lamináló, spirálozó és vágó gépek értékesítése mellett igen nagy hangsúlyt fektetnek az irodai ergonómiai megoldásokra is. Ebből adódóan állítható magasságú asztalokat és közösségi terek légtisztítására alkalmas eszközöket is értékesítenek, valamint fejlesztenek.  

Természetesen nem csak az ügyfeleik számára kínált megoldások terén, hanem a saját munkakörnyezetük kialakításakor is nagy figyelmet fordítottak ezekre a pontokra.

Kreautz Lászlóval beszélgettünk a budapesti irodáról.

MI VOLT AZ ÚJ TÉR KIALAKÍTÁSÁNAK FŐ CÉLJA?

Alapvetően már a régi irodánkban is szerettünk volna egy sokkal modernebb, ergonomikusabb környezetet létrehozni, de közben az irodaház értékesítése miatt el kellett költöznünk, így gyakorlatilag az ölünkbe hullott a lehetőség, hogy egy minden szempontból sokkal jobb, tágasabb, inspirálóbb irodát hozzunk létre.

MIRE VAGYTOK A LEGBÜSZKÉBBEK AZ ÚJ TÉRBEN?

A legbüszkébbek talán a pub hangulatú konyhára vagyunk, amit az étkezések mellett informális megbeszélések lebonyolítására is tudunk használni.

HOGYAN TUDTÁTOK BEVONNI A MUNKAVÁLLALÓKAT A FOLYAMATBA?

Az alapkoncepció megalkotása után a munkaállomások elhelyezésében és a végső design elemek kiválasztásában is kikértük a munkavállalók véleményét. Minden a mi elképzeléseink szerint történt. 

TERVEZITEK, HOGY EMPLOYER BRANDING ESZKÖZKÉNT TOBORZÁSRA ÉS MUNKAERŐ MEGTARTÁSRA IS HASZNÁLJÁTOK MAJD AZ IRODÁT?

Szerencsére egy nagyon stabil csapattal dolgozunk, bár épp az idén volt egy toborzásunk, amiben jelentős szerepet kapott a munkahelyi környezet és az ezzel szorosan összefüggő támogató cégkultúra kiemelése.

A TERVEZÉS SORÁN SZEMPONT VOLT, HOGY INDULNI SZERETNÉTEK AZ ÉV IRODÁJA VERSENYEN?

Már az elején tudtuk, hogy indulni szeretnénk, de a döntések során nem volt befolyásoló tényező. Összességében hiszünk abban, hogy az irodai környezet minősége legalább annyira befolyásolja a munkavégzés hatékonyságát, mint a csapatot alkotó kollégák, ezért egy mai, ergonomikus, kifejezetten emberközpontú környezetet szerettünk volna kialakítani kollégáink számára.

Ha érdekel, hogy miként fest az iroda vagy szavaznál rá, ITT megteheted!

SOCIAL BOX