A kollégák bevonásával külön office move csapatot dedikált új irodájának megvalósítására a Ceetrus

Amíg az idei indulók izgatottan várják az eredményhirdetést, mi feltettünk nekik pár kérdést, hogy megismerhessük az új irodájuk történetét. Ezúttal Szemeredi Dóra Diána, a Ceetrus Hungary Kft. marketingért és CSR tevékenységekért felelős kollégája válaszolt. Az új iroda igazán inspiratív, jó hangulatú és dinamikus munkakörnyezet lett, ahová minden nap nagy kedvvel és lelkesedéssel járnak be munkatársak. Ennek érdekében egy olyan […]

Amíg az idei indulók izgatottan várják az eredményhirdetést, mi feltettünk nekik pár kérdést, hogy megismerhessük az új irodájuk történetét. Ezúttal Szemeredi Dóra Diána, a Ceetrus Hungary Kft. marketingért és CSR tevékenységekért felelős kollégája válaszolt.

Az új iroda igazán inspiratív, jó hangulatú és dinamikus munkakörnyezet lett, ahová minden nap nagy kedvvel és lelkesedéssel járnak be munkatársak. Ennek érdekében egy olyan irodatér került kialakításra, amely összemossa a határokat a természetes és az épített környezet között.

MI VOLT AZ ÁTALAKÍTÁS/ÚJ TÉR KIALAKÍTÁS FŐ CÉLJA?

A megváltozott víziónkhoz kapcsoltan szerettünk volna egy olyan irodát a csapatnak, ami tükrözi az értékeinket, hitvallásunkat: #co #care #innovate #committed.

Olyan tereket szerettünk volna létrehozni közösen, ahová a dolgozók szívesen és örömmel jönnek be, ahol inspirálódhatnak, ahol nincsenek elszigetelődve egymástól, mégis úgy tudják intézni az ügyeiket, hogy nem zavarják egymást. Ehhez a kreativitást és a modern technikát hívtuk segítségül és sok-sok pozitív érzelmet tettünk bele.

HOGYAN TUDTÁTOK BEVONNI A MUNKAVÁLLALÓKAT A FOLYAMATBA?

A tervezés legelejétől bevonásra kerültek a Ceetrus dolgozói. Külön kis office move csapatot hoztunk létre, akik egy projekt manager segítségével (aki szintén egy erre a feladatra dedikált munkatárs volt) felosztották egymás között a feladatokat és levezényelték a teljes irodakialakítást – a helyszín kiválasztásától kezdve, a hatékony helykihasználáson keresztül, a bútorokig, stb. A vezetőségnek jóformán csak a validálási feladatok maradtak, minden operatív és koordinációs munkát a projektcsapat végzett.

Interjú készült minden szervezeti egységgel, illetve a különböző csoportok képviselőivel is, hogy felmérjük a munkavállalók igényeit. A folyamat során kikristályosodott, hogy a munkatársaink olyan irodát szeretnének, amely tükrözi a cég arculatát, ingatlanfejlesztési tevékenységét, vízióját, ugyanakkor friss, otthonos, barátságos, valamint környezettudatosságra és kreativitásra inspirál.

VAN VALAMI, AMI UTÓLAG MÁSHOGY TERVEZNÉTEK/MÁSHOGY VALÓSÍTANÁTOK MEG?

Időközben növekedett a csapat létszáma, így szükség lesz egy kis átszervezésre annak érdekében, hogy plusz munkaállomásokat alakíthassunk ki, illetve szeretnénk még egy recepciós pultot is.

TERVEZITEK, HOGY EMPLOYER BRANDING ESZKÖZKÉNT TOBORZÁSRA ÉS MUNKAERŐ MEGTARTÁSRA IS HASZNÁLJÁTOK MAJD AZ IRODÁT?

Természetesen igen!

SZERETNÉTEK MÁS MINŐSÍTÉSEKRE IS PÁLYÁZNI?

Mi külön nem tervezzük, de a Mill Park Irodaház, ahol az irodánk található, rendelkezik LEED GOLD környezetvédelmi minősítéssel is.

Ha megnéznéd az iroda képeit és szavaznál rá, ITT megteheted!

SOCIAL BOX