Századfordulós hangulat modern jegyekkel ötvözve – íme a Freedom Palace iroda kialakítása

Mi volt az új tér kialakítás fő célja? Az ügyfelünknek még nem volt magyarországi irodája, így 3 külföldön dolgozó döntéshozóval kellett lebonyolítani a projektet. Külön kérés volt, hogy próbáljuk minimalizálni a helyszíni megbeszéléseket, így végül a 4 hónap alatt csak háromszor kellett ideutazniuk. Az első látogatás után kibérelték a területet, a második után átvették a tulajdonostól (LSGI […]

Mi volt az új tér kialakítás fő célja?

Az ügyfelünknek még nem volt magyarországi irodája, így 3 külföldön dolgozó döntéshozóval kellett lebonyolítani a projektet. Külön kérés volt, hogy próbáljuk minimalizálni a helyszíni megbeszéléseket, így végül a 4 hónap alatt csak háromszor kellett ideutazniuk. Az első látogatás után kibérelték a területet, a második után átvették a tulajdonostól (LSGI Hungary) a területet, a harmadiknál pedig már az elkészült és bebútorozott irodaterületet vették át a Cushman & Wakefield Design & Build-től.

Az előre meghatározott célokon, létszámon, hangulaton és elrendezésen nem módosítottak a projekt lebonyolítása alatt, így jelentős változás nélkül végig lehetett vinni, ami nagyon ritka.

Mire vagytok a legbüszkébbek az új térben?

Sikerült a meglévő századfordulós hangulatot úgy megőrizni, hogy mellette minden modern technológiát integráljunk. Az iroda minden részletében visszaköszön a fehér – szürke – fekete színkombináció, amit a növények zöldje old fel. A tervezés során külön figyelmet kellett fordítanunk a bútorozás minőségére, hogy a pénzügyi keretbe beleférjen, ugyanakkor minden elvárásnak megfeleljen. A nagyjából 100 éves ajtókat és mennyezeti díszeket a helyszínen felújítottuk, hogy visszanyerjék eredeti pompájukat.

Arculati kézikönyv nem állt rendelkezésünkre, de az ügyfelünknek erős elképzelése volt arról, hogy milyen színeket és hangulatot szeretne látni az új irodájában. A végeredménnyel pedig nagyon elégedett volt.

Van valami, ami utólag máshogy terveznétek/máshogy valósítanátok meg?

2019. május közepén keresett meg minket az ügyfél, hogy kész irodát szeretne szeptember végére, mert október 1-től már kezdenek a felvett munkatársak. A feszes ütemterv támogatta, hogy Design & Build projektként a megrendelőnek csak jóváhagynia kelljen az egyes belsőépítészeti, bútorozási, AV, IT vagy biztonságtechnikai kérdéseket, és gyors döntésekkel haladjon a projekt. Párhuzamosan futott a tervezéssel a bontási, majd kivitelezési munka, így 4 hónap alatt egy kulcsrakész, berendezett teret adtunk át. Utólag már könnyű megítélni, hogy ha hamarabb vonnak be minket a projektbe, akkor sokkal részletesebben kidolgozott belsőépítészeti koncepciót tudtunk volna leadni, és nem kellett volna minden döntést ennyire gyorsan meghozniuk, néha kompromisszumokkal.

Tervezitek, hogy employer branding eszközként toborzásra és munkaerő megtartásra is használjátok majd az irodát?

Az ügyfelünk nem olyan iparágban van jelen a piacon, ahol erre szükség lenne, mert eléggé specializált terület. Ha valaki ebben a szegmensben szeretne elhelyezkedni, akkor az EU-n belül összesen 3 cég közül választhat, és eddig egyik sem volt jelen Magyarországon.

Ha megnéznéd az iroda képeit és ITT megteheted.

SOCIAL BOX