Sokat hezitált a zsűri Az Év Családbarát irodája kiválasztásakor

A rendezvényt az idén 10 éves Az Év Irodája verseny keretében hívják életre a szervezők, hogy támogassák a HR és marketing szakemberek, valamint a cégvezetők munkáját. Március 26-án napközben izgalmas előadásokon vehetnek részt az érdeklődők, ahol megismerhetik a munkakörnyezeti trendeket és elmélyülhetnek az Office Branding, azaz az irodai márkaépítés témakörében. Az eseményig szemezgetünk az impozáns […]

A rendezvényt az idén 10 éves Az Év Irodája verseny keretében hívják életre a szervezők, hogy támogassák a HR és marketing szakemberek, valamint a cégvezetők munkáját.

Március 26-án napközben izgalmas előadásokon vehetnek részt az érdeklődők, ahol megismerhetik a munkakörnyezeti trendeket és elmélyülhetnek az Office Branding, azaz az irodai márkaépítés témakörében. Az eseményig szemezgetünk az impozáns előadói listáról.

Ezúttal Ujvári Enikőt kérdeztük, aki a Három Királyfi, Három Királylány Mozgalomhoz tartozó, Balansz névre keresztelt munka-magánélet program vezetője.

„A Balansz Közösségbe tartozó több száz vállalattal együtt az a mottónk, hogy a siker akkor igazán nagy, ha közös. Ennek szellemében közösségünk motorját a jó gyakorlatok megosztása, egymás segítése és támogatása adja. Igazi közösség a miénk. „

 

Az Év Irodája díj történetében először mérettetik meg magukat a családbarát irodák.
Mit tapasztalsz, milyen volt a mezőny?

A családbarát, minden élethelyzetre reagálni képes vállalati kultúra már sok hazai cégnél egészen magas szinten áll, azonban ennek a fizikai környezetben is markánsan megjelenő kiterjedése még az első lépéseknél tart Magyarországon.

Ebben a tekintetben a gyerekkel dolgozós sarok, vagy egy szoptatásra is alkalmas helyiség kialakítása ma még nagy eredménynek számít az irodai fejlesztéseknél. Ezért is fontos, Az Év Családbarát Irodája díj, hiszen a jó példák bemutatásával fel tudjuk hívni a figyelmet a témára, a megoldási lehetőségekre és a jó gyakorlatokra is.

Mennyire tapasztalható, hogy az indulók tudatosan alakítanak ki családbarát irodákat?  

Az iroda kialakításánál a gyermekbarát szempontok még kevésbé érvényesülnek, de érdeklődőket már találtunk szép számmal. Az ő lelkesedésüket látva el is határoztuk Az Év Irodája díj alapítóival, hogy megtaláljuk a módját, hogyan segíthetjük ötletekkel az elindulást, ezen fogunk munkálkodni a jövőben. 

Volt kedvenced a pályázók között?

Természetesen igen! Gyakran vagyok zsűritag különböző díjak kapcsán, és mindig nagyon örülök, amikor egy-egy pályázat meg tud lepni. Mindig jó olyannal találkozni, ami újszerű, egyedi ötlet vagy kivitelezés. A személyes kedvencem éppen ilyen pályázat. Nagyon büszke vagyok rájuk, nagyszerűen gondolkodnak.   

Nehéz volt kiválasztani a győztest?

Sokat hezitáltunk. Nehezített a helyzeten, hogy egy új díjnál nincsenek még precedensek, amikre hivatkozni lehet, de szerencsére a verseny zsűrije rendkívül nyitott gondolkodású, jól felkészült tagokból áll, élvezetesek voltak a vitáink, egyeztetéseink és megnyugtatóak a meghozott döntések.

Szerinted miért érdemes eljönni az OfficeUp-ra?

Személy szerint alig várom, hogy halljam, mi a helyzet NewYorkban a corporate cooworking irodákkal vagy mit lehet tudni az irodai pletyka pszichológiájáról, hogy csak két érdekes témát említsek.

A családbarátság és a WELL természetes szövetségesek, ezért ez is érdekel. Szintén nagyon ajánlom mindenkinek a családbarát pódiumbeszélgetést, ahol a tavalyi év Az Év Családbarát Vállalata-verseny fődíjasai fognak beszélni arról, hogy hogyan értek fel a csúcsra és mi történt velük azóta.

A legjobbaktól lehet tanulni. Ezt kár lenne kihagyni, nem igaz?

 

   

A konferencia után díszvacsora és exkluzív díjátadó keretében a résztvevők megtudhatják azt is, hogy kik lesznek a 10. Az Év Irodája verseny győztesei.

Ünnepeljük együtt az elmúlt 10 évet és 2019 legjobbjait a Várkert Bazárban, március 26-án!

SOCIAL BOX