Elkészült az új iroda, majd egyik napról a másikra home office-ba költöztünk

A helyzet mindenkit váratlanul ért még akkor is, ha az otthoni munkavégzés már régóta a vállalati kultúra része volt. Az Év Irodája podcast első évadának záró, nyolcadik epizódban a jubileumi verseny nagyvállalati kategória győztese, a Transferwise és az új irodájukat tervező DVM group szemszögéből hallhatunk kulisszatitkokat. Kenyeres Adrienn, az idén legjobbnak bizonyult pályázó irodavezetője, valamint […]

A helyzet mindenkit váratlanul ért még akkor is, ha az otthoni munkavégzés már régóta a vállalati kultúra része volt.

Az Év Irodája podcast első évadának záró, nyolcadik epizódban a jubileumi verseny nagyvállalati kategória győztese, a Transferwise és az új irodájukat tervező DVM group szemszögéből hallhatunk kulisszatitkokat. Kenyeres Adrienn, az idén legjobbnak bizonyult pályázó irodavezetője, valamint Kiss Ida, a DVM tervezési részlegvezetője mesélnek például arról, hogy mi az egészséges arány a munkahelyen és az otthon végzett munka terén, valamint arról is, hogy miért veszélyes, ha ez az egyensúly felborul.

Mivel az elmúlt pár hónapban olyan változások következtek be, amelyeket alapvetően a következő 10 évre jósoltak a szakértők, pillanatok alatt átalakult az irodatér funkciója is.

Mielőtt azonban ennyire előre szaladnánk, a beszélgetésből megtudhatjuk, hogy milyen érzés volt elnyerni a díjat, milyen vezérelvek mentén zajlott az új munkaterület kialakítása és egyáltalán miért volt szükség a költözésre.

Az interjú során a megbízó és a tervező szemszögéből is izgalmas véleményeket hallhatunk a terek tervezett és új funkcióiról, valamint a Váci úti irodafolyosón szokatlannak számító extrákról.

Kiderül, hogy a folyamat mely fázisaiba vonták be a dolgozókat, és arról is szó esik, hogy milyen mérföldkövek mentén költöznek majd vissza az irodába a következő hónapokban.

Az talán magától értetődik, hogy egy ilyen kaliberű folyamat levezényléséhez olyan projektgazda szükséges, aki teljes munkaidőben, szívvel lélekkel, időt és energiát nem sajnálva vezényli az átalakítást, az aktuális epizódban viszont az ezzel járó érzésekre is fény derül.

Az adásból természetesen a járvány okozta változások sem maradnak ki, hiszen a Transferwise esetén 2000 munkavállaló került home office-ba egyik napról a másikra. Ezzel párhuzamosan a sokak fantáziáját izgató kérdés is előkerül, a hatékony munkavégzés ellenőrzéséről.

Az izgalmakat tovább fokozva szó esik az employer branding eszközökről, és az őket érintő átalakulásokról is.

A műsor záró részében pedig azokat a vírus okozta előnyöket gyűjtik csokorba, amelyeket szinte mindenki szívesen megtartana később is. 

Ha Te sem szeretnél lemaradni az évad egyik legütősebb epizódjáról, gyere és hallgasd meg a teljes beszélgetést Az Év Irodája weboldalán vagy a Spotify-on!

Mi lesz a Home Office után? Hogy fogunk dolgozni fél év múlva? Hallgass valami újat az irodai élet jövőjéről. Szakmai viták, piaci jóslás és tarot kártya. Na, ez nem lesz… Csak izgalmas témák mellébeszélés nélkül az üzleti élet legjobbjaival. Ez itt Az Év Irodája podcast-ja.