Az Office Branding Különdíjért is indult az új Booking.com iroda Az Év Irodája versenyen

A koncepciót a DVM group felmérésére alapozták, ami a munkavállalói igények feltérképezését szolgálta. A tervezés során mindvégig szem előtt tartották a Booking.com design irányelveit:
„It isn’t about designing an office space, it’s about designing an experience … A Booking office is like a city within a city.”
A design a ’Tour in Budapest’ szlogent kapta. Az iroda különböző funkciójú területeinek karakterét egy-egy jellegzetes városi állomás ihlette: mintha Budapesten tennénk egy gyors látogatást a városi tereken, parkokon és a folyón átívelő hidakon keresztül egészen egy romkocsmában való megpihenésig.
Az új tér minden stíluselemében és funkciójában továbbviszi az előző munkakörnyezet előnyeit, miközben hatékonyan alkalmazkodik a megváltozott bérlői igényekhez.
A Booking.com csapata az alábbi öt pontban foglalta össze, hogy szerintük miért érdemesek a díjra:
1 – Az ügyféllel közös gondolkodás során kialakított építészeti koncepció.
2 – Karakteres városimázs és brand jelenlét az irodatérben.
3 – Az előző iroda jó gyakorlatainak átemelése az új térbe.
4 – Meglévő bútorok és designelemek újrahasznosítása, fenntartható szemléletben.
5 – A téroptimalizálás szép megoldása.
Ha megnéznéd az eredményt, KATTINTS IDE! Érdemes!