A Takarító Kommandó a céged arculatához a tökéletes tisztaságot teszi hozzá!

Az irodába visszatérő dolgozók körülnéznek majd, és bármi is lesz előttük, az első gondolatuk az lesz, hogy vajon tiszta?

A tisztaság természetesen a vírus előtt is alapkövetelmény volt, hiszen bármennyit költhetünk a munkakörnyezet kialakítására, ha nincs tisztaság, a vállalat által épített és ápolt brand egy pillanat alatt más megítélésbe kerülhet az ügyfelek, a munkatársak és a partnerek szemszögéből is. A járvány okozta korlátozások fényében pedig nem kérdés, hogy minden eddiginél nagyobb figyelem övezi a témát.

Az átalakuló irodapiaci szokások nagy figyelmet szentelnek a home office utáni visszatérésre, a munkakörnyezet átalakításakor pedig a kollaboratív terek kialakítására. Ez maga után vonja a fokozott biztonsági intézkedéseket, azaz főként a rendszeres, alapos és fertőtlenítéssel egybekötött takarítást. Fontos megjegyezni, hogy a fertőtlenítés nem helyettesíti a takarítást! A megfelelő fertőtlenítés alapvető feltétele a tisztaság! Ha tiszta a fertőtleníteni kívánt terület, akkor jöhet a dezinflektálás.

Jó takarítót találni azonban közel sem egyszerű feladat, hiszen kevés a lelkiismeretes, munkájára valóban igényes, alapos szakember, akin az egészségünk és munkatársaink egészsége is múlhat.

A TEK nevére hajazó TAK, azaz Takarító Kommandó, amely irodai takarítást is végez, a minőségi szolgáltatás biztosítása érdekében látogatást tett az ÁNTSZ / OEK Intézetében dr. Milassin Márta doktornőnél, hogy hiteles információra alapozza professzionális tisztítás-technológiai (takarító) tevékenységét és tanácsadását.

Tudásukkal hatalmas terhet vesznek le az irodavezetők válláról, hiszen nem csak a felületeket varázsolják tisztává és higiénikussá, hanem a levegő fertőtlenítésében vagy biztonságos működéshez szükséges eszközlista összeállításában is segítik a megbízóikat.

Az irodai visszatérés előtt a legtöbb vállalat egy alapos nagytakarítást rendel a karantén alatt üresen álló munkahelyre, azonban ezt követően is elengedhetetlen, hogy védekezzünk a vírus terjedésével szemben, azaz ki kell helyeznünk a megfelelő védőfelszereléseket és meg kell tanítanunk a kollégákat a használatukra. A szakszerű protokoll kidolgozásában szintén kérhetjük a TAK segítségét.

Emellett az új, biztonságos rendszer hosszútávú fenntartásában is számíthatunk rájuk az eszközök utánpótlásától, a tisztítás és fertőtlenítés folyamatán át, az edukációig és az ellenőrzésig.

A feladatok elvégzési ideje teljes mértékben a vállalat tevékenységéhez és gördülékeny működéséhez igazítható. Kérhető nappali vagy munkaidő utáni érkezés, de például nagy ügyfélforgalmú helyekre állandó, „kihelyezett” munkatársat is tudnak biztosítani, aki folyamatosan ügyel a felületek tisztítására.

Azt, hogy valójában milyen gyakran indokolt egy helyiség rendszeres takarítása, a dolgozói állomány nagysága, a napi takarítási rutin összetettsége, a térben tartózkodó személyek tevékenysége, sőt még az épület lokációja is befolyásolja. A szőnyeg, kárpit, szekrény alatti-mögötti vagy ablaktisztítást is tartalmazó nagytakarítást azonban emellett is, legalább évente egyszer ajánlott elvégezni.

​Akár új irodába költöztök éppen, akár a meglévőbe tértek vissza, a profi és szakszerű takarítókon múlik majd a kollégák komfortérzetének jelentős része. Érdemes tehát mielőbb felvenni a kapcsolatot a TAK-kal és segítséget kérni tőlük, hogy egy tiszta és biztonságos munkahelyet varázsoljunk a visszatérésre!